Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schrijf een ervaring en win een stethoscoop!
Star 
Beste allemaal,

Ik wil de kandidaten die geselecteerd zijn van harte feliciteren met hun toelating tot de studie geneeskunde en heel veel succes wensen de komende jaren.

Ik wil jullie graag ook vragen om een ervaring voor de website te schrijven. Met deze ervaringen help je de verdere opbouw van deze website en aankomende kandidaten van de decentrale selectie geneeskunde.

Als dank hiervoor verloten wij een Littmann stethoscoop classic II onder de inzenders dit jaar.

Hoe doe je mee?
  • Schrijf een ervaring over de decentrale selectie geneeskunde
    (zie "ervaring insturen" voor meer informatie hierover)
  • Mail deze vóór 1 augustus naar: ervaring@decentralegeneeskunde.nl
  • En klaar! 
Hoe gaat het dan verder?
  • Je ontvangt een bevestiging van ontvangst, en een bevestiging dat je mee doet met de loting.
  • In de week na 1 augustus zal er worden geloot.
  • De winnaar wordt op de website bekend gemaakt (bij anonieme inzendingen alleen een link naar de ervaring)
Kandidaten die dit jaar al een ervaring hebben opgestuurd doen automatisch mee met de loting, zij ontvangen hier nog bericht van.

Alvast bedankt!
Hi, ik heb twee weken geleden mijn ervaring gemaild maar nog geen bevestiging gehad..
Ik heb ook geen bevestiging gehad...
Hoi,

Bedankt voor het opsturen van jullie ervaring! Als het goed is hebben jullie nu een bevestiging Smile

Mvg
Beste inzenders, excuses voor de vertraging! Drukte met coschap en wat technische problemen.

De winnaar van de loting voor de stethoscoop is bekend! Het is de ervaring van Dagnery geworden, met haar ervaring voor de decentrale selectie geneeskunde van het VUmc.

Van harte gefeliciteerd!

De anderen wil ik hartelijk bedanken voor het inzenden van hun ervaring, ook namens aankomende kandidaten. Succes met de opleiding!

De andere ervaringen zullen iets later op de website verschijnen.
(30-08-2017, 10:01 PM)Admin schreef: Beste inzenders, excuses voor de vertraging! Drukte met coschap en wat technische problemen.

De winnaar van de loting voor de stethoscoop is bekend! Het is de ervaring van Dagnery geworden, met haar ervaring voor de decentrale selectie geneeskunde van het VUmc.

Van harte gefeliciteerd!

De anderen wil ik hartelijk bedanken voor het inzenden van hun ervaring, ook namens aankomende kandidaten. Succes met de opleiding!

Hoi, leuk!! Smile Hoe kan ik contact met je opnemen?
(31-08-2017, 08:49 AM)dagnerycamila schreef:
(30-08-2017, 10:01 PM)Admin schreef: Beste inzenders, excuses voor de vertraging! Drukte met coschap en wat technische problemen.

Van harte gefeliciteerd!

Hoi, leuk!! Smile Hoe kan ik contact met je opnemen?

Als het goed is heb je een mail gekregen op het adres waarmee je de ervaring hebt ingestuurd. Misschien is deze beland in je spam.

Mvg

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)