Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CCVX procedure
Hey,

Ik heb me dit jaar aangemeld voor Geneeskunde in Maastricht. Ik ben momenteel niet toegelaten, maar hoop nog nageplaatst te worden. Nu weet ik dat mensen die een deficiëntie hebben een CCVX tentamen moeten afleggen. Weet iemand wanneer er meer bekend wordt over de resultaten hiervan? Zijn er herkansingen voor zo’n tentamen, en zo ja, wanneer zijn die? Ik vraag dit zodat ik een beetje weet wanneer ik eventuele naplaatsingen kan verwachten. 

Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden Shy 

Alvast bedankt!

Even nog een dingetje, ik wil met dit bericht niet zeggen dat ik mensen niet gun om toegelaten te worden dmv een CCVX tentamen. Uiteindelijk willen we natuurlijk allemaal hetzelfde hier op dit forum, alleen kan helaas niet iedereen die droom waarmaken.
Antwoord
Hoi, ik ken iemand die scheikunde vorige week gedaan heeft en de uitslagen zijn dan voor 15 augustus bekend. Er is niet echt sprake van herkansingen; in principe kan je de toetsen elk jaar drie keer doen. Voor iedereen die het nu niet haalt heeft wel pech voor dit jaar want de volgende mogelijkheid is in november, en dat is wel te laat om nog in te kunnen schrijven.
Samenvattend zou je dus rond/na 15 augustus pas horen of er plekken vrij komen omdat mensen hun ccvx niet gehaald hebben.
Antwoord
O super bedankt! Weet je (of iemand anders) ook hoeveel mensen er ongeveer mee hebben gedaan dit jaar?
Antwoord
Nee geen idee, sorry!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)