Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar kan ik het beste aanmelden?
Hoi!
Wat ik heb gedaan toen ik ging kiezen waar ik heen ging was door eerst te kijken naar welke steden ik het zou overwegen om naartoe te verhuizen, daarna had ik mijzelf ingeschreven voor alle open dagen van die uni's, hierdoor krijg je echt een beeld van hoe de school is en wat je kan verwachten tijdens de studie zelf en vaak vertellen ze ook wat voor soort selectie ze hebben als je de gelegenheid krijgt om vragen te stellen. Als derde had ik gekeken naar welke selectie het beste bij mij paste, je hebt namelijk selecties waarbij je heel veel moet leren en t varieert naar selecties waarbij je helemaal niets kan voorbereiden voor de selectie. Als je het gevoel hebt dat je goed uit je hoofd kan leren zou ik dus bij die scholen kijken die zo'n selectie hebben. Wil je meer beoordeeld worden op je non-cognitieve vaardigheden zou je bij de uni's kunnen kijken die zo'n soort selectie hebben.

Ik hoop dat ik je met mijn ervaring heb kunnen helpen!
Antwoord

Berichten in dit topic
Waar kan ik het beste aanmelden? - door Drake - 03-01-2021, 06:47 PM
RE: Waar kan ik het beste aanmelden? - door Addie - 03-01-2021, 11:10 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)