Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat denken jullie? ?
Hallo allemaal, 

Ik heb jullie advies nodig. Ik heb vanaf mijn achtiende, 10 jaar als tandartsassistent gewerkt en naast mijn werk ook al mijn vwo-deelcertificaten gehaald en met zevens en achten afgerond. 

Ik ben nu dus eigenlijk toelaatbaar voor geneeskunde. Ik wil nu volgend jaar op mijn 29e meedoen met de decentrale selecties voor geneeskunde en tandheelkunde en heb ook al een alternatief voor het geval ik niet aangenomen word. Stel je voor ik word aangenomen voor beiden en ik kies voor geneeskunde, heb ik dan wel toekomst als ik bijvoorbeeld chirurgie, anesthesiologie of gynaecologie wil gaan doen, nadat ik basisarts ben? Mijn collega’s, familie en vrienden zien mij wel als toekomstige tandarts, maar ik kan geneeskunde op een of andere manier niet loslaten. Ook wil ik van jullie weten of ik mijn droom moet volgen of beter iets anders kan gaan doen, omdat ik vanwege mijn leeftijd bij afstuderen toch alleen maar huisarts kan worden en te maken krijg met wachttijd tussen de bachelor en coschappen.

En ja, ik heb nog recht op halvering van het collegegeld, een aanvullende beurs, de lening van DUO en studenten-ov. Ook zijn mijn deelcertificaten nog geldig en heb ik uitgebreid onderzoek gedaan voordat ik de beslissing nam om verder te studeren en te stoppen met mijn baan. 

Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite. 

Mvg, 

Eddy 

P.S. Ik wil aan naar de VU.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)