Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zij-instroom Geneeskunde Groningen 2021
Ik vond de vu toets wel echt moeilijk! Ook omdat je juist zo weinig tijd had om na te denken over de antwoorden. Hoeveel vragen denken jullie dat jullie ongeveer goed hebben? En wanneer denken jullie dat we meer horen over de uitslag van de toets?
Antwoord
Ik heb ook de Zigma toets gemaakt. Vond het ook pittig! Vorig jaar moest je ongeveer de helft goed hebben om door te gaan.

Doen jullie ook mee bij summa en groningen?
Antwoord
Jaa ik doe ook nog mee aan summa en groningen!
Antwoord
Te veel vragen in korte tijd.
Antwoord
Gerard heeft een mail gestuurd!
Antwoord
Ja 5 maart krijgen we meer duidelijkheid en een uitnodiging. Ik ben benieuwd.

Ik vind het wel lastig om gemotiveerd te blijven leren aangezien het meer een loterij lijkt. Ook al heb je alles in je hoofd zitten, dan nog is de kans dat je bij de eerste 30 hoort zoals ik het zie erg klein. Maar goed, ik heb er ondanks dat wel zin in en ben benieuwd.

Iemand enig idee hoe de social judgement test er uit ziet? Zijn dat algemene vragen of gaan de vragen over artsen die voor bepaalde keuzes staan?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)