Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Universiteit Maastricht 2021 - 2022
(11-12-2020, 02:09 PM)Addie schreef: Weet iemand of er engelse taaleisen zijn als ik me wil aanmelden voor de ITM dus in het engels geneeskunde volgen?

Dit hangt er vanaf wat jouw vooropleiding is. Ik neem aan dat je nu VWO studeert/hebt gestudeerd. Dan dien je minimaal een 7 te staan voor Engels. Dan voldoe jij aan de eisen.
Als je andere vooropleiding hebt of lager dan een 7 staat, moet je dat eventjes toelichten zodat wij jou betere voorlichting kunnen geven.
Antwoord
Hoi! Is er toevallig al een WhatsApp groep?
Antwoord
Ai ik zit nu in 6 VWO dus pakken ze de cijfers van de SE's tot nu toe, ik heb dus voor Engels één cijfer staan en dat is dus nu een 6,9. Ik denk dus dat de kans voor ITM uitgesloten is nu.
Antwoord
@Nadine: er is tot op heden geen whatsapp aangemaakt.

@Addie: Het wordt dan inderdaad lastig. Dan is het wel mogelijk om via alternatief certificaat (bijvoorbeeld Cambridge) te laten zien dat je het wel kunt.
Antwoord
Hey,

Ik ga meedoen aan die van Maastricht vanuit België, weet er iemand hoe ze Belgen beoordelen? Wij hebben namelijk geen algemene examens enzovoort, dus cijfers zijn heel relatief (hangt van school tot school af).
Antwoord
@AL512: UM gebruikt speciale omrekentabellen voor de cijfers van België. Weet wel dat jouw cijfers maar een onderdeel zijn van het totaal aantal punten wat je kunt verdienen tijdens de eerste ronde.
Antwoord
https://chat.whatsapp.com/KzIsu2XWcA7Lw6VOT3hSFI
Antwoord
Mijn huisopdracht is bijna af en ik ben bezig met het invullen van het online portfolio.

Weet er iemand waar ik het formulier voor het invullen van het addendum kan vinden? Dit zit niet bij de 3 documenten dat je kan downloaden.

Tx!
Antwoord
Hoii,
Het is vandaag 12-02! Heeft iemand al een mail ontvangen?
Antwoord
@Noor, de eerste mails zijn al verstuurd. In de loop van de dag krijgt iedereen de uitslag.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)