Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Rijksuniversiteit Groningen 2021 - 2022
Bij deze een forum topic voor de decentrale selectie geneeskunde van Rijksuniversiteit Groningen 2021, voor het studie jaar 2021-2022.

Handige tips en links voor de selectie:
-       Lees de ervaringen en tips van kandidaten van de decentrale selectie van voorgaande jaren
-       Word ook lid van onze Whatsappgroepen voor de decentrale selectie geneeskunde

Wees beleefd naar elkaar, hou het netjes en blijf a.u.b. bij het onderwerp.

Veel succes dit jaar met de decentrale selectie geneeskunde!
Antwoord
Hoi hoi,

Ik ben aan het overwegen om mij voor de 2de keer aan te melden in Groningen (1e keer was in Maastricht 2 jaar geleden). Ik kan alleen niet veel informatie vinden over de Learning Communities (alleen een beknopte samenvatting). Kan iemand mij hier meer over vertellen of me een linkje ofzo geven waar ik meer informatie kan vinden over de communities
Antwoord
@DyanthaS Dit vroeg ik me ook af. Blijkbaar zijn er dus ook vanaf studiejaar 2021-2022 3 Nederlandstalige learning communities en maar 1 Engelse in plaats van de oorspronkelijke 2 in het Nederlands en 2 in het Engels. Ik kan ook nergens op de site vinden welke 3e learning community nu ook in het Nederlands wordt gegeven.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)