Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Universiteit Utrecht 2021 - 2022
waaatt waar heb je dat gehoord??
Antwoord
Hebben jullie de stof al gekregen?
Antwoord
Als je behoefte hebt aan een WhatsApp groep ben je vrij om deel te nemen via deze uitnodigingslink:

https://chat.whatsapp.com/EJL32hYwqObEFCMSx9GB2f

Stuur de uitnodigingslink vooral ook naar anderen die meedoen met de aankomende selectie voor geneeskunde! In de beschrijving van de groepsapp staan de groepsregels nader uitgelegd.

Ps. Als je geen WhatsApp hebt op je laptop kopieer deze link en mail hem naar jezelf. Je kan dan je mail openen op je mobiel en op de link klikken. Als het goed is kan je dan via WhatsApp deelnemen aan de groep.
Antwoord
De groepsapp zit vol? is er toevallig een nieuwe of kan ik ergens anders aan de samenvattingen komen?

laat maar! ik heb er eentje gevonden!
Antwoord
Hoii,

Ik ben momenteel oudere jaars geneeskunde student in Utrecht! Een paar jaar geleden zat ik dan ook op dit forum met mn vragen hahah.
Voor de mensen die vragen hebben, ik wil ze wel proberen te beantwoorden voor zover ik die weet!
@ me dan maar in een bericht en ik zal zsm antwoorden.
Tis miss wel handig als iemand mij kan vertellen wat de toetsstof van dit jaar is, zodat ik ook weet wat de context is.

In ieder geval veel succes allemaal en fijne feestdagen!
Antwoord
Vatten jullie in het Nederlands of Engels samen? Wat raden jullie aan?
Antwoord
hoihoi
kan ik hier ook vragen over de toets stof zelf kwijt?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)