Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie Leiden geneeskunde LUMC 2020-2021
Hoi iedereen! Aangezien er geen forum over de decentrale selectie van het LUMC is geopend, besluit ik om er eentje aan te maken.

Hoe ging de BMAT bij iedereen? Bij mij ging het echt bagger.. Ben benieuwd of ik naar ronde 2 doorga.
Antwoord
Ah balen ! Wat ging er slecht bij jou ?
Antwoord
Ronde 1 ging erg slecht! De vragen waren te lang en heel anders vergeleken met de oefentoets. Hoe ging het bij jou?
Antwoord
Ja ik weet het niet zo goed. Ik had Opzich overal wel genoeg tijd, maar had wel heel veel twijfelgevallen. Wat is je 5v gemiddelde ?
Antwoord
Ja ik had idd ook veel twijfelgevallen. Mijn 5v gemiddelde is een 7,2 dus ik hoop dat dat goed genoeg is haha. Wat is jouw 5v gemiddelde?
Antwoord
Mijne is een 7.1. Welke sectie ging bij jou het beste ?
Antwoord
Ik denk sectie 3, maar ik weet het niet. Ben echt super bang
Antwoord
Oh echt die ging bij mij juist het slechtst haha. Ik ben ook wel heel zenuwachtig ja... gewoon hopen dat er weinig aanmeldingen zijn dit jaar
Antwoord
Ja! Ik weet niet hoeveel mensen in de zaal waren, iemand zei dat er ong. 960 mensen in de zaal waren (en het was ook nog eens gemixt met de mensen die biomedisch willen doen) dus laten we dat inderdaad hopen haha
Antwoord
Ja je hebt alleen ook nog een ruimte voor mensen met extra tijd en je hebt de 8+ mensen nog
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)