Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Back up plan
Wat is jullie back up plan als jullie niet worden toegelaten? En zijn er ook mensen die de BMW selectie UU doen en in een whatsappgroep willen om de stof te besprelen?
Antwoord
Ik ben vorig jaar helaas niet toegelaten en vond het ook erg moeilijk om een back-up plan te vinden dat ik ook echt leuk zou vinden. Alle universitaire gezondheidsstudies waren het net niet en uiteindelijk heb ik gekozen voor Verpleegkunde AIZ aan de HvA. Het AIZ-programma is een honours programma voor vwo-studenten. In dit programma krijg je op hoog niveau les over de geneeskunde. Hierdoor komt de opleiding heel erg in de buurt van geneeskunde, aangezien je ook veel patiëntcontact hebt.

Ik snap dat velen niet aan HBO denken (ik eerst ook niet), maar overweeg het zeker! Het zal je ook zeker helpen indien je later wel wordt toegelaten, aangezien je heel veel stof al gehad hebt bij AIZ.

(mocht iemand ooit willen meelopen om een indruk te krijgen van de opleiding, stuur me dan vooral even een berichtje!)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)