Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Groningen RUG 2020-2021
Beste allemaal,

Bij deze een topic voor de decentrale selectie geneeskunde van Rijksuniversiteit Groningen (RUG) voor het jaar 2020-2021! Sinds dit jaar bieden we ook de mogelijkheid om lid te worden van een whatsappgroep, dat kan via de volgende link:  Vergeet niet om de ervaringen te lezen van voorgaande kandidaten. Deze kan je op de site vinden onder ervaringen.

Heel veel succes met de decentrale selectie! 

- Admin

---
Hieronder volgt het bericht van Marie
---

Hoi allemaal! 
Ik ben van plan mee te doen aan de selectie van geneeskunde aan de RUG in Groningen (2020-2021)! Zijn er meer mensen die mee willen doen? En welke LC jullie willen? Ben benieuwd!
Antwoord
Hoi, ik doe ook mee aan de decentrale selectie aan de RUG in 2020/2021. Op dit moment zit ik op de vavo voor mijn VWO deelcertificaten. De LC intramurale zorg heeft wel echt mijn voorkeur maar mocht dat niet lukken dan is duurzame zorg mijn tweede keus!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)