Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zij-instroom 2020
Beste allen,

Ik ben op zoek naar serieuze studenten die zich aan het voorbereiden zijn op de toelatingstoets geneeskunde zij-instroom (liefst uva maar andere uni ook welkom). Ik heb zelf een masterdiploma in communicatiewetenschap, woon in Amsterdam, ben 31 en heb mijn baan deels opgezegd hiervoor. Het is dus geen probeersel, dit is echt wat ik met mijn leven wil en ben bereid om er veel voor op te geven.

De stof is niet per se moeilijk, maar wel veel en het is lastig om te filteren omdat de uva enkel een lijst met boeken uitgeeft (er is geen curriculum). Daarom lijkt het me fijn om samen met iemand te studeren. Ik ben inmiddels begonnen met verschillende onderwerpen. 

Denk je er hetzelfde over en wil je samen sparren/studeren/tips uitwisselen? Stuur me dan gerust een mailtje: sama_hassanzadeh@hotmail.com

Mvg, Sama

(NB: heb je me eerder gemaild op samastudeert@outlook.com? Deze is niet meer in gebruik)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)