Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 9 stemmen - gemiddelde waardering is 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UM 2017
(26-01-2017, 06:35 PM)Elliexxx schreef: Ik heb de bevestiging binnen!

Ik heb hem ook binnen!
Antwoord
Hoeveel mensen zijn er de vorige jaren afgevallen op basis van de portfolio?
Antwoord
(26-01-2017, 07:17 PM)aspiration schreef:
(26-01-2017, 06:35 PM)Elliexxx schreef: Ik heb de bevestiging binnen!

Ik heb hem ook binnen!

Ook ik heb een bevestiging binnen!

(26-01-2017, 09:00 PM)Mitchel schreef: Hoeveel mensen zijn er de vorige jaren afgevallen op basis van de portfolio?

Vorig jaar was de decentrale selectie ietsje anders. Toen werden alleen een bepaald aantal de mensen uitgekozen met het beste portfolio. Dit jaar wordt iedereen met een voldoende portfolio doorgelaten. Dus dat valt niet te vergelijken. Maar voor als je het toch wilt weten: ik dacht dat dat aantal vorig jaar rond de 550 lag.
Antwoord
Wat wordt bedoeld met voldoende portfolio ?
Antwoord
De beoordeling van de portfolio’s wordt uitgevoerd volgens een vooraf bepaalde procedure en volgens vooraf vastgestelde criteria.
Antwoord
Oke, ik ga er dan van uit dat ze kritisch naar de portfolio kijken
Antwoord
Weet iemand hoeveel aanmeldingen er precies zijn voor Maastricht?
Antwoord
(12-01-2017, 01:17 AM)maaalm schreef: Hoi iedereeen,
Ik las op andere universiteit forums dat er whatsapp groepen zijn gemaakt om te bespreken over de toetsen etc. , is het een idee om voor de UM ook eentje te starten? Zoja stuur me even een berichtje en als er genoeg mensen dat willen kunnen we eentje maken.

Hallo,

Is er al een whatsapp groep gemaakt? Ik zou er graag bij willen als dat zo is.

Joel
Antwoord
(29-01-2017, 11:13 AM)JoelDeezer schreef:
(12-01-2017, 01:17 AM)maaalm schreef: Hoi iedereeen,
Ik las op andere universiteit forums dat er whatsapp groepen zijn gemaakt om te bespreken over de toetsen etc. , is het een idee om voor de UM ook eentje te starten? Zoja stuur me even een berichtje en als er genoeg mensen dat willen kunnen we eentje maken.

Hallo,

Is er al een whatsapp groep gemaakt? Ik zou er graag bij willen als dat zo is.

Joel

Hallo, 
Helaas heb ik van maar 2 mensen gehoord dat ze een whatsapp groep willen. Als er meerdere mensen intresse hebben kunnen we toch nog eentje starten.
Antwoord
hey ik wil ook wel in de groepsapp!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)