Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 9 stemmen - gemiddelde waardering is 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UM 2017
(16-01-2017, 06:54 PM)um2017 schreef:
(16-01-2017, 06:49 PM)um20 schreef:
(16-01-2017, 06:28 PM)um2017 schreef:
(16-01-2017, 06:24 PM)um20 schreef: Hi, I am applying too. I think it was a mistake, I have one deficency.

By the way, are you from Netherlands or from abroad?
Nah, I'm not from the NL. Where are you from?
I'm from the UK. How about you? I do not think you should worry to much about your deficiency as they will give you time to take the deficient exam.

Belgium! Yeah, I don't know. We'll see. Do you have any deficiency? Have you applied to any British university?
Antwoord
Oh, you have an advantage because you already know Dutch. I do not have any deficiency. I did not apply to any British medical schools. Maastricht is my first choice. When do we find out if we've made it to Round 2? I wonder how many students applied for the ITM programme.
Antwoord
No, not really. There are 2 parts in Belgium... I'm from the french one. Lucky me. I don't know, we'll see! Why didn't you apply to british one? It's so much better lol, I'd have applied there if I could but it's harder for international students..;
Antwoord
(16-01-2017, 07:41 PM)um20 schreef: No, not really. There are 2 parts in Belgium... I'm from the french one. Lucky me. I don't know, we'll see! Why didn't you apply to  british one? It's so much better lol, I'd have applied there if I could but it's harder for international students..;

I was just too late in applying really, plus I want to study medicine in an international environment. You are right, it is harder for international applicants to get into a UK medical school because the places for internationals are very limited.
Antwoord
Hey! Ik doe ook mee met de selectie.
Hoe komen we erachter hoeveel aanmeldingen er zijn? Ik zie dat andere universiteiten dit al weten.
Antwoord
Iets van 1200 aanmeldingen
Antwoord
(20-01-2017, 07:48 PM)Mitchel schreef: Iets van 1200 aanmeldingen

Heb je misschien een link waar het op staat?
Antwoord
Heeft iemand al een ontvangstbevestiging gehad?
Antwoord
(22-01-2017, 12:15 PM)Elliexxx schreef: Heeft iemand al een ontvangstbevestiging gehad?

Nee,ik denk pas rond 3 februari
Antwoord
Ik heb de bevestiging binnen!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)