Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 9 stemmen - gemiddelde waardering is 3.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UM 2017
(14-07-2017, 12:11 PM)johanwijma schreef:
(14-07-2017, 11:34 AM)atene schreef: Het is echt zenuwslopend niets te horen / weten over naplaatsingen bij UM.
Raboud publiceert mooi de rangnummers die reeds nageplaatst werden, maar UM deelt hierover niets mee. Het lijkt me ook dat ze maar sporadisch aanvullen als er toch mensen wegvallen. Ik werd opnieuw een nagelbijter deze laatste weken. Het zijn voor mij maar een paar plaatsen te gaan, vandaar...

Ik heb via via gehoord dat tot 334 zijn nageplaatst. Zelf heb ik nummer 338, dus ik ben ook aan het zenuwachtig. Zelfs als je een mailtje stuurt naar de uni krijg je een kort antwoord. 'Wacht tot eind juli/begin augustus.
Het is gebeurd. Ik ben vandaag nageplaatst. FEESTJE!!!!
Antwoord
Hey! Gefeliciteerd! Welk rangnummer had je?
Antwoord
Hee hee, iemand enig idee tot welk rangnummer er nu is nageplaatst?
Antwoord
(22-07-2017, 05:25 PM)evi98 schreef: Hee hee, iemand enig idee tot welk rangnummer er nu is nageplaatst?

Hoi! Ik ben gisteren nageplaatst, heb rangnummer 348
Antwoord
Gefeliciteerd ^!
Antwoord
Ik heb me dit jaar ook ingeschreven, heeft iemand nog wat meer info over bijv die toetsen in de 2de ronde? Ik kan zo weinig vinden over de inhoud op internet
Antwoord
Hoi allemaal!

Bij TentamenTrainingen.nl kan je je met 10% korting opgeven voor individuele of klassikale begeleiding bij het voorbereiden van je de Decentrale Selectie. We organiseren individuele coachingsgesprekken, en met een groep kandidaten gaan we aan de slag om de verschillende toetsen tot in de puntjes voor te bereiden!

Gebruikers van dit forum krijgen de korting voor de trainingen voor de Universiteit Maastricht door te boeken via deze link[/url]! De korting wordt je aangeboden door Decentrale geneeskunde Forum  Angel Angel  Angel 

Daarnaast kan je deze week meedoen aan onze winactie: we verloten een gratis training of coachingsgesprek via onze [url=https://www.facebook.com/tentamentrainingen/]Facebook-pagina
!

Succes allemaal!

Martin van TentamenTrainingen.nl
Ps. heb je vragen over de trainingen? Neem dan contact met me op via onze website =)
Antwoord
hallo, ik ga dit jaar voor de tweede keer meedoen met het decentrale examen voor geneeskunde in Maastricht. Vorige keer had ik in de tweede ronde niet hoog genoeg gescoord en was er dus niet bij Sad. Ik vroeg mij af of iemand mij tips kan geven  voor de tweede ronde om die beter te maken dit jaar. Ik weet dat veel mensen zeggen dat je er niet voor kan voorbereiden maar ik vind allerlei cursussen die je zouden helpen je slaagkansen te verhogen. Alle tips zijn zeer welkom!!
Antwoord
Je kan en hoeft niet te leren voor de tweede ronde. Ik ben vorig jaar toegelaten en als ik om mij heen kijk hebben maar heel weinig mensen een cursus gedaan, ik zou echt je geld en tijd aan iets anders besteden. Mocht je vragen hebben kan je me altijd een privebericht sturen!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)