Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Universiteit Utrecht 2020 - 2021
Smile 
Beste allemaal,

Bij deze een topic voor de decentrale selectie geneeskunde van de Universiteit Utrecht voor het jaar 2020-2021! Sinds dit jaar bieden we ook de mogelijkheid om lid te worden van een whatsappgroep, dat kan via de volgende link: 
Vergeet niet om de ervaringen te lezen van voorgaande kandidaten. Deze kan je op de site vinden onder ervaringen.

Heel veel succes met de decentrale selectie! 

- Admin

-----
Hieronder volgt het bericht van Aryen
-----

Hallo iedereen! Ik ben van plan om mee te doen met de decentrale selectie Geneeskunde aan de Universiteit Utrecht (2020-2021).
Hier dus alvast een topic voor de mensen die ook (eventueel) mee gaan doen.  Smile
Antwoord
hoi allemaal,

Ik ben ook van plan om mee te doen aan de decentrale selectie van 2020-2021!
Antwoord
Hoi allemaal, ik ben ook van plan om in Utrecht mee te doen aan de decentrale selectie!
Antwoord
Hee iedereen, ik ben ook van plan mee te doen aan de selectie in Utrecht!
Antwoord
Utrecht heeft relatief echt een makkelijke toets en kijkt niet naar je cijfers,
Antwoord
De stof is goed te doen en je krijgt echt heel veel tijd (4 maanden als je je vroeg aanmeldt) en de vragen zijn heel feitelijk en geen inzicht ofzo. En je cijfers tellen dus niet mee bij UU.
Antwoord
Let utrecht helemaal niet op je cijfers?
Antwoord
nope! ze vragen wel om je cijfers, maar ze gebruiken ze pas bij bepaling van je rangnummer is uitzonderlijke gevallen
Antwoord
Jep, volgens mij als je qua toets resultaten op dezelfde plek zou komen met iemand, kijken ze naar cijfers en die motivatievragen dacht ik.
Antwoord
Hallo allemaal,

Waar hebben jullie gehoord dat het relatief makkelijk is? ik hoor juist van mensen dat het erg moeilijk is. Huh
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)