Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zij-Instroom Geneeskunde Groningen 2020
Helemaal mee eens. 
Ik werk ook in het ziekenhuis en dan aan de achterkant en helaas is bij ons wel zo druk dat ik kan begrijpen dat het er inschiet, maar het is wel super klote. 
Ik hoop dat wij desondanks snel antwoord krijgen.
Antwoord
Ik had Gerard ook even gemaild wb de uitslag en of die vertraagd was. Dit is zijn antwoord: "Alles is nu onzeker, maar ik heb begrepen dat er een landelijke deadline is: 15 mei. Als het eerder kan doen wij dat zeker. Groet, Gerard." Sowieso nog even wachten dus, maar wordt nog niks gezegd over al dan niet starten in september. Denk overigens dat dat voor alle studies aan de RuG geldt en niet alleen voor PMG GNK, aangezien de RuG alle (fysieke) colleges en tentamens in ieder geval tm 31 augustus heeft gecanceld. Nog even in spanning dus!
Antwoord
Ik heb Gerard vanochtend ook gemaild. Ik kreeg dit terug: "Ik heb begrepen dat we in september wel mogen beginnen met een PMG-groep, over het bekendmaken van de uitslag bestaat wat onduidelijkheid, maar uiterlijk 15 mei is mij verteld."
Nog even geduld hebben inderdaad. Balen!
Antwoord
Huh maar dat is toch raar met het oog op andere masters, waarvoor de deadline 1 mei is (of zelfs in sommige gevallen nog eerder)?
Antwoord
(Gisteren, 01:09 PM)20gnk20 schreef: Huh maar dat is toch raar met het oog op andere masters, waarvoor de deadline 1 mei is (of zelfs in sommige gevallen nog eerder)?

Denk dat dat nu allemaal anders is ivm corona. Heb op de site van de RuG ook gelezen dat 15 mei als deadline wordt aangehouden voor opleidingen met Numerus Fixus. Dus dat geldt voor de hele RuG.
Antwoord
(Gisteren, 01:09 PM)20gnk20 schreef: Huh maar dat is toch raar met het oog op andere masters, waarvoor de deadline 1 mei is (of zelfs in sommige gevallen nog eerder)?

Ik ga mij voor de zekerheid inschrijven voor de andere master die ik als plan B had. Je kan je altijd nog uitschrijven voor 31 augustus geloof ik
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)