Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zij-Instroom Geneeskunde Groningen 2020
14 fout op de Guyton en 43 op de AMK. Helaas meer fout op de Guyton dan ik dacht. @tzdv: Over 8, 31, en 46 had ik precies het zelfde idee.

Weet iemand trouwens nog welke meerkeuze vraag ging over de NFP ?
Antwoord
22 fout op Guyton en 61 fout op AMK helaas. Ik ga ervan uit dat dit niet genoeg is.
Ook ik had 8, 31 en 46 foutief ingevuld Ik had 8C, 31A en 46D. Weet iemand nog waar deze vragen over gingen? Misschien moeten we hierover een mail schrijven.
Verder was er in de Guyton toets een vraag 'welke stelling is juist over de Na-K pomp. Ik was ervan overtuigd dat 2 van de 4 antwoorden correct waren. Een van de antwoorden was dat de Na-K pomp ook andersom werkte. Het andere, mijn inziens juiste antwoord weet ik niet meer, hadden jullie dat ook?
Antwoord
Ik had 14 ft op de guyton en 41 op de amk. Viel me vies tegen. Ik had maar 4 vragen waar ik over twijfelde. 

8 had ik precies hetzelfde als jullie, de rest moet ik even nakijken. 
Ook in de amk toets zit een fout waarvan ik zeker weet dat ik die wel goed had ingevuld. (bruno bruins)

even nagekeken, 8c, 46d, 58 c en 70 b ingevuld. de anderen had ik wel goed.

de vraag over de natriumpomp had ik ook hetzelfde. Ik had daar dat de pomp ook andersom werkte. Dat stond expliciet in het boek vermeld.

Doen jullie nog aan andere zij instroom meee? Ik alleen in Groningen.
Antwoord
Ah wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben die twijfels heeft bij de antwoordsleutel! Ik denk dat ik er gewoon een mail achteraan ga sturen (voor vragen 8, 31 en  46), niet geschoten is altijd mis.
Ik twijfelde ook erg bij de vraag over de natrium kalium pomp, ben uiteindelijk voor het antwoord over het aantal bindingsplaatsen gegaan. Geen idee of die nu fout is gerekend, ik weet niet meer welke vraag dat was...

@henrika: ik heb ook alleen meegedaan in Groningen Smile   Wat is jouw achtergrond/vooropleiding?
Antwoord
hbo-v, ambulancevpk
Antwoord
(20-02-2020, 03:28 PM)tzdv schreef: Nou de antwoordsleutel is binnen... Hoe is het gegaan bij jullie? Ik heb 11 fout op de Guyton en 40 op de AMK, vraag me af of dat genoeg gaat zijn Cry

Hebben jullie van de guyton ook een aantal vragen fout waarvan je dacht ze zeker te weten? Dat had ik met vraag 8A, 31D, 46C, 58B, 60A en 70A! Ik had daar C, A, D, C, C en B, hoe zit dat bij jullie? Ik dacht als er meer mensen zijn met dit probleem kunnen we er even achteraan mailen  Smile

Hoi! Ik heb bij die vragen inderdaad ook jouw antwoorden precies! Behalve 60 en 70, daar had ik wel beide A. Maar had hier ook geen puntje bij gezet (als in dat ik die niet zeker wist), dus vind deze wel vreemd inderdaad...
Antwoord
Ik had 8 en 46 ook hetzelfde als jij had, tzdv! Laat maar weten of ze er iets mee gaan doen!
Verder had ik 13 fout op Guyton en 49 op AMK. Hoop echt dat het genoeg is!

Die vraag over de Na/K pomp was trouwens vraag 24! Volgens mij klopt die idd niet!
Antwoord
Omdat ik lees dat er meer mensen zijn die hun twijfels hebben bij een aantal vragen, heb ik een mail gestuurd naar Gerard met het verzoek om nog eens goed naar een aantal vragen (8, 31, 46 en 58) te kijken. Zou heel chill zijn als er meer mensen zijn die een mail sturen, ik denk dat het effect dan veel groter is! Let me know Smile
Antwoord
ook gemaild.
Antwoord
Ik heb gemaild over vraag 8, 31 en 46 en de Na-K pomp.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: telt, 2 gast(en)