Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 21 stemmen - gemiddelde waardering is 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde VUMC 2017
Hey allemaal, 

Mochten er mensen zijn die dit jaar geaccepteerd zijn op de VU voor geneeskunde en het leuk vinden om lid te worden van de Facebook groep voor ons studiejaar zoek dan even op Facebook: "Geneeskunde VU 2018-2021". Heb het initiatief genomen om te zorgen dat we met elkaar in contact kunnen blijven! 

Gr Lars
Leuk idee!! @Lars
Weet iemand trouwens wanneer we die brief met onze scores krijgen?
@Rarb: als het goed is heb je afgelopen maandag een mail ontvangen van de VU met als onderwerp: "uitslag ronde 2 selectie geneeskunde". Onderaan de email kan je je resultaten bekijken.
Kunnen mensen met een rangnummer >350 die zijn nageplaatst het eventueel laten weten op dit forum? Het is wel fijn om te weten hoeveel mensen ze ongeveer nageplaatst hebben.
Hi @Liz_, ik had rangnummer 353 en was ongeveer 2 uur na de bekendmaking van de rangnummers nageplaatst. Mijn rangnummer binnen track B was B90, dus het lijkt er op dat er zelfs minder dan 30% van de direct toegelaten uit track B kwamen. Als je je erg zorgen maakt zou ik gewoon de selectie mailen om te vragen hoe het precies zit met de naplaatsing per track. Check overigens deze website: https://bachelors.vu.nl/nl/toelating-ins...index.aspx . "Voor 2018-2019 geldt op dit moment dat we tot en met rangnummer 355 geplaatst hebben."
Een vriendin van me had een rangnummer ergens de rond de 375/380 en haar rangnummer in studielink is nu veranderd. Ik weet niet precies wat haar rangnummer nu is, maar in ieder geval dicht bij de 350!!
@Mve Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt want je rangnummer is definitief. Als je wordt nageplaatst heb je alsnog hetzelfde rangnummer toch?

@casper889 Thanks voor je reactie! ik zal het in de gaten houden Smile Fijn dat je bent nageplaatst en heel raar die ratio van track B idd..
@casper889 Waar staat het? Ik zie het echt niet
Bij stap 5 @geneeskundestuderen
Woeh ja sorry, klopt inderdaad niet wat ik zei!! Was even een miscommunicatie, sorry voor de verwarring. Zal in ieder geval wat laten weten als ik er iets over hoor

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)