Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 3.77
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Utrecht 2017
Is er al iemand die al wel het materiaal binnen heeft? Er stond namelijk in het mailtje dat je het vanaf 1 december binnen een week zou krijgen, toch? 

En hoeveel uur denken jullie allemaal te gaan besteden aan het leren van de toets?
Antwoord
Ik heb net een mailtje gekregen en heb nu toegang tot de studiestof!
Antwoord
(05-12-2016, 12:07 PM)Mrsbean schreef: Ik heb net een mailtje gekregen en heb nu toegang tot de studiestof!

Ik heb het ook net binnen!
Antwoord
Nu wachten op de inlogcodes hahah!
Antwoord
(05-12-2016, 12:12 PM)Mrsbean schreef: Nu wachten op de inlogcodes hahah!

Ja hahaha Big Grin
Antwoord
Deze zijn nu ook binnen. Ik kan alleen niet inloggen op Blackboard. Jullie?
Antwoord
(05-12-2016, 12:36 PM)Victory schreef: Deze zijn nu ook binnen. Ik kan alleen niet inloggen op Blackboard. Jullie?

Mij lukt het ook niet om in te loggen...
Antwoord
(05-12-2016, 01:00 PM)tijnoverdijk schreef:
(05-12-2016, 12:36 PM)Victory schreef: Deze zijn nu ook binnen. Ik kan alleen niet inloggen op Blackboard. Jullie?

Mij lukt het ook niet om in te loggen...

Mij ook niet, hij geeft aan onjuiste inlogcodes..
Antwoord
Ik kan ook niet inlogge! Hebben jullie al je tijdelijke wachtwoord gewijzigd?
Antwoord
(05-12-2016, 02:00 PM)DrInSpe schreef: Ik kan ook niet inlogge! Hebben jullie al je tijdelijke wachtwoord gewijzigd?

Ja heb ik al gedaan, maar nog werkt blackboard niet. Heb net gebeld naar de IT dus even afwachten maar..
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)