Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 3.77
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Utrecht 2017
Zijn er nog mensen die geen CV-motivatieformulier hebben ontvangen?
Antwoord
Ik heb me afgelopen week ingeschreven, maar nog geen oriëntatieformulier of een cv- en motivatieformulier ontvangen.
Hoelang duurde het bij anderen voordat deze verstuurd werden?
Antwoord
(21-11-2016, 04:20 PM)eyy schreef: Ik heb me afgelopen week ingeschreven, maar nog geen oriëntatieformulier of een cv- en motivatieformulier ontvangen.
Hoelang duurde het bij anderen voordat deze verstuurd werden?

Het duurt twee weken na je inschrijving alvorens je het oriëntatieformulier en de rest ontvangt!

Succes!
Antwoord
Hoe zit het eigenlijk met de onderwerpen van de toets. Is er een bepaalde leersstof dat elk jaar hetzelfde terugkomt op de toetsen. Ik had al iets begrepen van algemene anatomie. Weten jullie hier meer over? En weten jullie waar die leerstof dan te vinden is. Ik heb de toets niet dit jaar, maar wel genoeg tijd. Dus dacht waarom leer ik niet alvast een deel.. scheelt een hoop tijd.
Succes voor iedereen die m dit jaar heeft!
Antwoord
(02-11-2016, 07:17 PM)DGKGNK schreef: Best pittige onderwerpen dit jaar, vinden jullie niet?

Embryologie lijkt mij het moeilijkst uit ervaring.
Is er animo voor gezamelijk leren in de UB (Universiteitsbibliotheek) op de Uithof vanaf mid december of begin januari? Mss komen mensen uit de buurt. Het geleerde bediscussieren is een effectieve leermethode. Iemand die ook zo gemotiveerd is?  Big Grin

Nog mensen die hier geïnteresseerd in zijn? Het lijkt mij namelijk wel echt een goed idee om dit in ieder geval een paar keer te doen met wat mensen, volgens mij heb je er namelijk best veel aan.
Antwoord
(24-11-2016, 07:21 PM)dokteranne schreef:
(02-11-2016, 07:17 PM)DGKGNK schreef: Best pittige onderwerpen dit jaar, vinden jullie niet?

Embryologie lijkt mij het moeilijkst uit ervaring.
Is er animo voor gezamelijk leren in de UB (Universiteitsbibliotheek) op de Uithof vanaf mid december of begin januari? Mss komen mensen uit de buurt. Het geleerde bediscussieren is een effectieve leermethode. Iemand die ook zo gemotiveerd is?  Big Grin

Nog mensen die hier geïnteresseerd in zijn? Het lijkt mij namelijk wel echt een goed idee om dit in ieder geval een paar keer te doen met wat mensen, volgens mij heb je er namelijk best veel aan.
Ja ik nog steeds Smile
Antwoord
Ik heb deze mail gekregen : "De onderwijsinstelling heeft je verzoek tot inschrijving bijgewerkt" 

Betekent dit dat ik ingeschreven ben?  En wachten op orientatieformulier en CV.
Wat hebben jullie gekregen ?
Antwoord
Is er iemand die het studiemateriaal al binnen heeft? 

Ik heb het orientatieformulier 17 november opgestuurd. En vervolgens kreeg ik een mail met "[...] Nadat je het oriëntatieformulier hebt ingevuld ontvang je vanaf 1 december 2016 binnen ongeveer een week na invullen automatisch informatie over toegang tot de studiestof in je mailbox. Dit kan niet bespoedigd worden. Neem wel contact met ons op als je twee weken na invullen nog geen informatie hebt ontvangen.[...]." 

Dus eigenlijk had ik de studiestof al moeten hebben ontvangen toch?
Antwoord
(02-12-2016, 02:46 PM)DGKGNK schreef: Is er iemand die het studiemateriaal al binnen heeft? 

Ik heb het orientatieformulier 17 november opgestuurd. En vervolgens kreeg ik een mail met "[...] Nadat je het oriëntatieformulier hebt ingevuld ontvang je vanaf 1 december 2016 binnen ongeveer een week na invullen automatisch informatie over toegang tot de studiestof in je mailbox. Dit kan niet bespoedigd worden. Neem wel contact met ons op als je twee weken na invullen nog geen informatie hebt ontvangen.[...]." 

Nee ik heb ook nog niks ontvangen terwijl ik het oriëntatieformulier ook al een geruime tijd geleden heb opgestuurd. Wel weet ik dat de voorgaande groepen (jaren) rond het begin van de kerstvakantie pas de studiestof kregen. Ik heb nog geen contact hierover gehad met de selectiecommissie. Heb ze er wel over gemaild maar nog geen antwoord.
Antwoord
(02-12-2016, 04:06 PM)Victory schreef:
(02-12-2016, 02:46 PM)DGKGNK schreef: Is er iemand die het studiemateriaal al binnen heeft? 

Nee ik heb ook nog niks ontvangen terwijl ik het oriëntatieformulier ook al een geruime tijd geleden heb opgestuurd. Wel weet ik dat de voorgaande groepen (jaren) rond het begin van de kerstvakantie pas de studiestof kregen. Ik heb nog geen contact hierover gehad met de selectiecommissie. Heb ze er wel over gemaild maar nog geen antwoord.

Top!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)