Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 13 stemmen - gemiddelde waardering is 3.77
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Utrecht 2017
(02-11-2016, 07:17 PM)DGKGNK schreef:
(02-11-2016, 05:59 PM)DrInSpe schreef: Best pittige onderwerpen dit jaar, vinden jullie niet?

Embryologie lijkt mij het moeilijkst uit ervaring.
Is er animo voor gezamelijk leren in de UB (Universiteitsbibliotheek) op de Uithof vanaf mid december of begin januari? Mss komen mensen uit de buurt. Het geleerde bediscussieren is een effectieve leermethode. Iemand die ook zo gemotiveerd is?  Big Grin

Lijkt mij een leuk idee!
Antwoord
(02-11-2016, 10:09 PM)dokteruitgeloot schreef: wachten jullie niet met aanmelden tot er aanmeldingen bekend zijn? of weten jullie zeker dat jullie utrecht gaan?

Hoe langer je wacht hoe groter de voorsprong van de rest. Daarnaast, gaan ze het aantal aanmeldingen wel publiceren? Het DUO doet dat niet meer en de website studiekeuze123 heeft geen inzage in de cijfers.
Antwoord
Hebben jullie je al ingeschreven voor de open dag in Utrecht?
Antwoord
(05-11-2016, 05:41 PM)DrInSpe schreef: Hebben jullie je al ingeschreven voor de open dag in Utrecht
Yes. Eigenlijk weet ik al redelijk wat ik te verwachten heb, maar ik denk dat het ook gewoon leuk is.
Antwoord
Ja ik ga ook naar de open dag!

Zitten jullie nog in 6VWO of studeren jullie al als ik vragen mag? Shy
Antwoord
(06-11-2016, 01:28 PM)Mrsbean schreef: Ja ik ga ook naar de open dag!

Ik ben student. En jij?
Antwoord
(06-11-2016, 02:41 PM)DGKGNK schreef:
(06-11-2016, 01:28 PM)Mrsbean schreef: Ja ik ga ook naar de open dag!

Ik ben student. En jij?

Ah oké! En bevalt het studentenleven?

Ik heb een tussenjaartje Wink
Antwoord
Jaa iig, maar ook wel heel druk hoor!
Klinkt goed! Wat doe je tijdens het tussenjaartje?
Antwoord
(06-11-2016, 06:48 PM)DGKGNK schreef: Jaa iig, maar ook wel heel druk hoor!
Klinkt goed! Wat doe je tijdens het tussenjaartje?

Ik heb je een pm gestuurd!
Antwoord
(04-11-2016, 04:23 PM)LeM schreef:
(02-11-2016, 10:09 PM)dokteruitgeloot schreef: wachten jullie niet met aanmelden tot er aanmeldingen bekend zijn? of weten jullie zeker dat jullie utrecht gaan?

Hoe langer je wacht hoe groter de voorsprong van de rest. Daarnaast, gaan ze het aantal aanmeldingen wel publiceren? Het DUO doet dat niet meer en de website studiekeuze123 heeft geen inzage in de cijfers.

Dit is wel een heel interessante wending als het waar is! Als de aantallen van de inschrijvingen voor het eerst in jaren niet bekend zijn en dus niet gebruikt kunnen worden als "tool" bij een late inschrijving! Ik ben heeeeeel benieuwd wat dat zou doen met de inschrijvingen.
Hoe weet je dat DUO dit niet meer doet? 
En zou er geen alternatief geregeld zijn, bv dat Studielink het bijhoudt en publiceert?
En/of zouden sommige uni's er alsnog zelf voor kiezen (bij voorbeeld als ze laag zitten) OF verplicht worden (als vervanging van DUO) om het te publiceren..?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)