Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 19 stemmen - gemiddelde waardering is 4.05
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UvA / AMC 2017
Het rooster krijg je ergens in de eerste twee weken
Antwoord
Klopt het dat de hele boekenlijst uit 3 lijsten bestaat? 1. basis/preklinische vakken, 2. blokken 1.1-1.5, 3. lijnonderwijs.
Antwoord
(29-08-2017, 04:39 PM)I.Goel schreef: Hoi iedereen! Ik ben eindelijk nageplaatst! Kan iemand mij vertellen hoe en wat? Oa wat de boekenlijst is enzo. Ook ben ik desperate opzoek naar een kamer, dus als iemand nog wat weet dan hoor ik het graag.

Welk rangnummer had je?
Antwoord
Moet dat wifiportal.uva.nl thuisgedaan worden of in de uva zelf
Antwoord
(01-09-2017, 05:27 PM)I.Goel schreef: Klopt het dat de hele boekenlijst uit 3 lijsten bestaat? 1. basis/preklinische vakken, 2. blokken 1.1-1.5, 3. lijnonderwijs.

Ja, dat klopt. Maar zoals al vaak gezegd: ga het niet allemaal kopen nu! Tongue

(02-09-2017, 01:58 PM)uva78 schreef: Moet dat wifiportal.uva.nl thuisgedaan worden of in de uva zelf

Wat bedoel je precies?
Antwoord
Hallo! Ik heb mij dit jaar ook aangemeld voor Geneeskunde aan de UvA. Ik zag deze berichten op google lanskomen en ben heel blij dit te hebben gevonden. Ik zag veel tips. Ik ben zelf namelijk erg zenuwachtig en ben vorig jaar aan het Erasmus al een keer afgewezen. Ik ben vooral zenuwachtig voor de algemene natuurwetenschappelijk toets. Ik las in deze topic dat gebruiker: AMC-UvA, aantal boeken aanraadde en ook als pdf had, klopt dat? Ik vind dit heel handig klinken en vroeg mij af of het nog mogelijk is om dit te kijgen? IK hoor grtaag van iemand Smile
Antwoord
Hoi allemaal!

Bij TentamenTrainingen.nl kan je je met 10% korting opgeven voor individuele of klassikale begeleiding bij het voorbereiden van je de Decentrale Selectie. We organiseren individuele coachingsgesprekken, en met een groep kandidaten gaan we aan de slag om de verschillende toetsen tot in de puntjes voor te bereiden!

Gebruikers van dit forum krijgen de korting voor de trainingen voor de UvA door te boeken via deze link! De korting wordt je aangeboden door Decentrale geneeskunde Forum  Angel Angel  Angel

Daarnaast kan je deze week meedoen aan onze winactie: we verloten een gratis training of coachingsgesprek via onze Facebook-pagina!

Succes allemaal!

Martin van TentamenTrainingen.nl
Ps. heb je vragen over de trainingen? Neem dan contact met me op via onze website =)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)