Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 19 stemmen - gemiddelde waardering is 4.05
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UvA / AMC 2017
Graag gedaan Smile
Antwoord
Weet iemand het aantal inschrijvingen aan de UvA al? Bij de algemene UvA Student Service Desk en bij de Onderwijsadministratie op het AMC wisten ze het zojuist nog niet.
Antwoord
(16-01-2017, 12:26 PM)Edelweiss schreef: Weet iemand het aantal inschrijvingen aan de UvA al? Bij de algemene UvA Student Service Desk en bij de Onderwijsadministratie op het AMC wisten ze het zojuist nog niet.

Nee .. Ik wil het ook graag weten!!
Antwoord
(16-01-2017, 05:10 PM)Nightthinker schreef:
(16-01-2017, 05:08 PM)Lientje schreef:
(16-01-2017, 12:26 PM)Edelweiss schreef: Weet iemand het aantal inschrijvingen aan de UvA al? Bij de algemene UvA Student Service Desk en bij de Onderwijsadministratie op het AMC wisten ze het zojuist nog niet.

Nee .. Ik wil het ook graag weten!!

https://public.tableau.com/views/Fixusop...VizHome=no

Wordt dinsdag geupdatet!

Dank je wel!!! Ben heel benieuwd dan morgen!

Hoe kom je aan deze link?  Blush 
Ik maar zoeken en bellen en mailen...
Antwoord
Als je op de hoogte wil worden gehouden v/d aanmeldingen kun je een mail sturen met als onderwerp 'bericht aanmeldingen' naar w.terhaar@uva.nl en dan krijg je vanaf morgen elke dinsdag bericht over de aanmeldingen.
Antwoord
(16-01-2017, 06:04 PM)Mafate schreef: Als je op de hoogte wil worden gehouden v/d aanmeldingen kun je een mail sturen met als onderwerp 'bericht aanmeldingen' naar w.terhaar@uva.nl en dan krijg je vanaf morgen elke dinsdag bericht over de aanmeldingen.
& @Nightthinker
Aah, thanks!
Antwoord
Dank, ik heb me ook aangemeld voor updates.

Alleen die link werkt niet meer bij mij (eerder wel). Ik krijg nu een lege pagina met foutmelding.
En bij jullie?
Antwoord
(16-01-2017, 06:32 PM)Edelweiss schreef: Dank, ik heb me ook aangemeld voor updates.

Alleen die link werkt niet meer bij mij (eerder wel). Ik krijg nu een lege pagina met foutmelding.
En bij jullie?

Nee, bij mij doet 'ie het wel nog. 
Je bedoelt deze toch?
https://public.tableau.com/views/Fixusop...VizHome=no
Antwoord
Bij mij werkt i nog
Antwoord
Bij mij is het ook weer goed nu. Thanks.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)