Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Rotterdam 2017
(21-10-2016, 12:02 AM)Sam2000 schreef: Hoi! Ik ben nieuw hier, ik wil ook heel graag in rotterdam studeren maar zit nu nog in 5vwo. Ik ben druk bezig met het solliciteren voor vrijwilligersplekken en ben echt keihard aan het blokken om aan het einde van het jaar een 7,5 te staan. Ik had een aantal vragen.

Op de brochure staat dat als je een 7,5 heb en ene voldoende motivatie dat je gelijk doorbent, vallen cv en extra circulaire activiteiten ook onder motivatie

Wat voor meer extra circulaire dingen kan ik doen behalve vrijwilligerswerk en leerlingenraad?

Weten jullie allemaal dat je in het 1e jaar bij de eur je als je 60 studiepunten moet halen wat bij de meeste universiteiten meestal 45 is?

Ze kijken dan alleen naar je motivatie en dus niet naar je cv. 

Jup, N=N. Nominaal is normaal.
Antwoord
Ik heb gemaild naar EUR en kennelijk zijn er nu al 740 aanmeldingen.. en je kan je nog anderhalve maand inschrijven.
Antwoord
Hooihooi,

Jeetje wat wordt ik zenuwachtig van dit forum lezen...!

Ik doe volgende week nog examen in Scheikunde en Natuurkunde aan de open universiteit, dus moet die eerst zien te halen!

Ik denk dat mijn CV best oké is:
-Vrijwilligerswerk in het ziekenhuis (helaas wel 3u per week maar wel 1,5 jaar weet iemand hoe het dan zit? In principe heb je dan namelijk meer uur gelopen dan 1 jaar 4u per week).
-Een jaar als Au Pair in het buitenland werken.
-Verschillende certificaten.
-Publicatie van een wetenschappelijk artikel in de NVOX.
-Marathon rennen voor Stichting KiKa en daarmee 6.000 ophalen.
-Beste profielwerkstukprijs (wel lokaal, maar ach je kan het er altijd opzetten!).

Pfff ik wil dit al 10 jaar, en heb hier een hele lange zware omweg voor moeten maken om uiteindelijk mogen mee te doen aan de selectie en nou komt het toch wel heel dichtbij...
Antwoord
Hebben jullie je al aangemeld voor de coachingsdag?
Antwoord
(28-11-2016, 12:46 AM)Jessie23 schreef: Hebben jullie je al aangemeld voor de coachingsdag?

Jaa ik woon in Zweden dus moet er voor terugvliegen naar Nederland haha!
Antwoord
(28-11-2016, 12:16 PM)BleedingOut schreef:
(28-11-2016, 12:46 AM)Jessie23 schreef: Hebben jullie je al aangemeld voor de coachingsdag?

Jaa ik woon in Zweden dus moet er voor terugvliegen naar Nederland haha!

Wow haha, dat is nou echt dedication Smile
Antwoord
Nu al 900 aanmeldingen.. Sad
Antwoord
(03-12-2016, 05:17 PM)Teddie schreef: Nu al 900 aanmeldingen.. Sad

Waar zie je het aantal aanmeldingen?
Antwoord
(03-12-2016, 05:25 PM)CCC schreef:

Ik heb gemaild naar EUR zelf.
Antwoord
(03-12-2016, 06:22 PM)Teddie schreef:
(03-12-2016, 05:25 PM)CCC schreef:

Ik heb gemaild naar EUR zelf.

Oh oke, wel echt een ontzettend hoog aantal... Vorig jaar waren er 786 aanmeldingen (EUR) op 25 januari 2016 (dus al ná de deadline). Laat staan hoe hoog het dit jaar zal zijn met honderden mensen die nog op de laatste dag hun keuze maken.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)