Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Rotterdam 2017
Ik heb 0.10 voor deelnameformulier en 1.38 voor toetsen! Weet iemand wat de hoogste z-score is?

Wat heb jij caging?
Antwoord
(18-04-2017, 11:47 AM)BleedingOut schreef: Ik heb 0.10 voor deelnameformulier en 1.38 voor toetsen! Weet iemand wat de hoogste z-score is?

Wat heb jij caging?

Cijfers: -0.65
Deelnameformulier: 2,67
Toetsen: 1,34
Antwoord
Wow jou deelnameformulier! Super hoog zeg! Dan zit je echt in de top want scores >3 komen bijna niet voor!
Antwoord
Hey, klopt het dat je je z-scores niet krijgt als je al automatisch geplaatst was?
Antwoord
(18-04-2017, 07:09 PM)GeneeskundeGast schreef: Hey, klopt het dat je je z-scores niet krijgt als je al automatisch geplaatst was?

Ik denk het niet nee. Heb zelf ook niks ontvangen. Wel jammer, want ik ben wel benieuwd wat ik voor dat deelnameformulier had haha.
Antwoord
(18-04-2017, 09:33 PM)celine schreef:
(18-04-2017, 07:09 PM)GeneeskundeGast schreef: Hey, klopt het dat je je z-scores niet krijgt als je al automatisch geplaatst was?

Ik denk het niet nee. Heb zelf ook niks ontvangen. Wel jammer, want ik ben wel benieuwd wat ik voor dat deelnameformulier had haha.

Ah oke dankje! Ik wilde het inderdaad ook wel graag weten haha.
Antwoord
(18-04-2017, 09:55 PM)GeneeskundeGast schreef:
(18-04-2017, 09:33 PM)celine schreef:

Ah oke dankje! Ik wilde het inderdaad ook wel graag weten haha.

Bij jullie hebben ze alleen je motivatie voldoende of onvoldoende beoordeeld. Ze hebben er geen punten aan toegekend en ze hebben niet eens naar de rest van je deelnameformulier gekeken. Ze hebben dus niks om jullie te laten weten.
Antwoord
Degenen die zijn toegelaten tot de studie, van harte gefeliciteerd! Ik zou jullie willen vragen of jullie een ervaring willen schrijven voor de website. Onder de inzenders van een ervaring verloten wij een stethoscoop!

Onder de mensen die niet toegelaten zijn, volgend jaar weer een kans. Lees wat ervaringen van andere selecties en bedenk bij welke selectie je het meeste kans maakt. Daarnaast zijn jullie ervaringen ook van belang, dus ook jullie wil ik vragen of jullie een stukje willen schrijven voor de website.

Alvast bedankt!

Mvg,

Admin
Antwoord
Hey allemaal,

Vanwege een studie switch verkoop ik mijn 1e jaars geneeskunde boeken.
Ze zijn allemaal in goede staat en er is niet in geschreven of gemarkeerd.
Nieuw kosten de boeken bij Remedi rond de 1200/1300 euro. Ik verkoop alle boeken samen vanaf 725 euro. Als je intresse hebt, klik dan op de link om foto's te zien of stuur me een berichtje!

-Essential cell biology, 3rd edition (Alberts Bray Hopkin Johnson Lewis Raff Roberts Walter)
-De Kwestie, 2e editie
-Medical physiology, 2nd edition (Boron and Boulpaep)
-Textbook of Biochemistry, 7th edition (Thomas M. Delvin)
-Rapid Interpr EKG's, 3e druk (NL versie) (Dale Dubin)
-Junquera's histology, 12th edition (Anthony L. Mescher)
-Clinical Medicine, 7th edition (Parveen Kumar Michael Clark)
- Squire's Fundamentals of Radiology, 6th edition (Robert A. Novelline, M. D. )
-Keel,neus,oorheelkunde en hoofd-halschirugie, 1e druk (Huizing e.a.)
-Leerboek chirurgie, 1e druk (Gooszsn e.a)
-Robbins Basic Pathology, 8th edition (Kumar Abbas Fausto Mitchell)
-Pharmacology, 7th edition (Rang and Dale)
-Urologie, 2e herziene druk (Bangma)
-Dokter is ziek (Gonny Ten Haaft)
-Human Embryology and Developmental Biology, 4th edition (Bruce M. Carlson)
-Leerboek anamnese (dra. T. O. H. De Jongh)
-Sobotta Atlas Human Anatomy 3-delig, 15th edition (Urban and Fischer)
* Internal organs
* Head, neck and neuroanatomy
* General anatomy and musculoskeletal system

Eventueel;
-Witte labjas maat S
-Nitril efficient handschoenen maat M

https://link.marktplaats.nl/m1164187213

Liefs Duyen
Antwoord
Hallo allemaal, ik ga volgend jaar (2018) meedoen met de decentrale selectie in rotterdam. Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe ze je cv (vrijwilligerswerk etc.) controlleren?? Als je een alleen een handtekening nodig hebt zou je het vrij makkelijk kunnen faken toch?? Misschien is dit een beetje een rare vraag maar het kwam opeens in me op.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)