Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 16 stemmen - gemiddelde waardering is 2.19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Nijmegen 2017
Er zijn nu 724 aanmeldingen, best weinig vergeleken met andere uni's
Antwoord
(14-01-2017, 02:38 PM)Caging schreef: Er zijn nu 724 aanmeldingen, best weinig vergeleken met andere uni's

Waar heb je dit gevonden? Ik vind dit aantal nog best meevallen..
Antwoord
(15-01-2017, 01:22 PM)Annepien schreef:
(14-01-2017, 02:38 PM)Caging schreef: Er zijn nu 724 aanmeldingen, best weinig vergeleken met andere uni's

Staat gewoon op de site vermeld. Maar dat was van 9 januari. Momenteel zijn er 840+ aanmeldingen (gemaild)
Antwoord
(15-01-2017, 01:38 PM)Caging schreef:
(15-01-2017, 01:22 PM)Annepien schreef:

Staat gewoon op de site vermeld. Maar dat was van 9 januari. Momenteel zijn er 840+ aanmeldingen (gemaild)

Hi, waar op de site staat het? Weten jullie wat het aantal aanmeldingen uiteindelijk zijn? groetjess
Antwoord
Zoals anderen het misschien al vroegen, heeft iemand toevallig nog tips voor de natuurkunde/scheikunde vragen? Hoe je het beste hiervoor moet leren etc...lichtelijk bang haha
Zou het erg waarderen! Smile 
Groetjes
Antwoord
(19-01-2017, 06:21 PM)Anna schreef: Zoals anderen het misschien al vroegen, heeft iemand toevallig nog tips voor de natuurkunde/scheikunde vragen? Hoe je het beste hiervoor moet leren etc...lichtelijk bang haha
Groetjes

Ik denk dat de samengevat van bio, sk en na erg handig zijn. Daar leer ik veel uit want dan hoef je niet alle tekst uit je boek weer te lezen (kost erg veel tijd en meeste is herhaling)
Antwoord
(19-01-2017, 08:11 PM)Annepien schreef:
(19-01-2017, 06:21 PM)Anna schreef: Zoals anderen het misschien al vroegen, heeft iemand toevallig nog tips voor de natuurkunde/scheikunde vragen? Hoe je het beste hiervoor moet leren etc...lichtelijk bang haha
Groetjes

Ik denk dat de samengevat van bio, sk en na erg handig zijn. Daar leer ik veel uit want dan hoef je niet alle tekst uit je boek weer te lezen (kost erg veel tijd en meeste is herhaling)

Jup! Die heb ik ook besteld, zeker een goede tip
Antwoord
Heyhey,

Ik vind het raar die motivatie ronde vaag, drie mensen gaan wat over jou schrijven en jou lot ligt aan hoe goed en mooi zij jou capaciteiten kunnen verwoorden? Hoe gaan jullie het aanpakke? ik hoop dat het gewoon iets is om de luie mensen die niks gaan inleveren eruit te filteren.
Antwoord
(12-12-2016, 01:40 PM)lotttte_ schreef:
(12-12-2016, 11:38 AM)surayajubar schreef:
(08-12-2016, 04:11 PM)Bas.vkr schreef: Ik heb vorig jaar meegedaan met de selectie van Nijmegen. De toets is prima te doen, MITS je de BINAS goed doorneemt en uit je hoofd leert eigenlijk. De gouden tip is echt leer die Binas. Ik heb de selectie helaas niet gehaald, de communicatie toets had ik overigens wel makkelijk gehaald, dat moet voor iedereen ook wel te doen zijn denk ik!

Wat moet je uit de binas precies kennen dan? Alleen de tabellen van biologie, of ook alle tabellen van scheikunde  en natuurkunde met getalen?

En wat voor vragen van natuurkunde en scheikunde kan je ongeveer verwachten? En zijn de vragen vooral toepasvragen of ook echt leervragen? Alvast bedankt! Smile

Sorry voor de late reactie! Getallen etc. hoef je niet te kennen. Het zijn in mijn optiek vooral eindexamen vragen. 1/3 SK 1/3 BIO 1/3 NAT, vragen over van alles dus, waarbij je even flink na moet denken (en vaak dingen dieuit de bijna zijn)
Antwoord
(24-01-2017, 12:23 AM)Bas.vkr schreef:
(12-12-2016, 01:40 PM)lotttte_ schreef:
(12-12-2016, 11:38 AM)surayajubar schreef:
(08-12-2016, 04:11 PM)Bas.vkr schreef: Ik heb vorig jaar meegedaan met de selectie van Nijmegen. De toets is prima te doen, MITS je de BINAS goed doorneemt en uit je hoofd leert eigenlijk. De gouden tip is echt leer die Binas. Ik heb de selectie helaas niet gehaald, de communicatie toets had ik overigens wel makkelijk gehaald, dat moet voor iedereen ook wel te doen zijn denk ik!

Wat moet je uit de binas precies kennen dan? Alleen de tabellen van biologie, of ook alle tabellen van scheikunde  en natuurkunde met getalen?

En wat voor vragen van natuurkunde en scheikunde kan je ongeveer verwachten? En zijn de vragen vooral toepasvragen of ook echt leervragen? Alvast bedankt! Smile

Sorry voor de late reactie! Getallen etc. hoef je niet te kennen. Het zijn in mijn optiek vooral eindexamen vragen. 1/3 SK 1/3 BIO 1/3 NAT, vragen over van alles dus, waarbij je even flink na moet denken (en vaak dingen dieuit de bijna zijn)

Maar krijg je dan ook vragen die helemaal niet gericht zijn op geneeskunde?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)