Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 16 stemmen - gemiddelde waardering is 2.19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Nijmegen 2017
Hey allen gefeliciteerd die aangenomen zijn! Ik vroeg me af wanneer we de betaalgegevens kunnen invullen? Ik zag iets staan over een formulier, maar dacht dat het ook digitaal kon? Ben benieuwd of iemand dit weet Smile
Antwoord
(15-04-2017, 11:25 PM)shznzn schreef: Hey allen gefeliciteerd die aangenomen zijn! Ik vroeg me af wanneer we de betaalgegevens kunnen invullen? Ik zag iets staan over een formulier, maar dacht dat het ook digitaal kon? Ben benieuwd of iemand dit weet Smile

Ik heb alle betaalgegevens al ingevoerd, gewoon in studielink alle stappen volgen :Smile Wel een fijn gevoel om dat al gedaan te hebben, maakt het nog even heel officieel
Antwoord
(16-04-2017, 08:42 AM)groningen2017 schreef:
(15-04-2017, 11:25 PM)shznzn schreef: Hey allen gefeliciteerd die aangenomen zijn! Ik vroeg me af wanneer we de betaalgegevens kunnen invullen? Ik zag iets staan over een formulier, maar dacht dat het ook digitaal kon? Ben benieuwd of iemand dit weet Smile

Ik heb alle betaalgegevens al ingevoerd, gewoon in studielink alle stappen volgen :Smile Wel een fijn gevoel om dat al gedaan te hebben, maakt het nog even heel officieel

Hey, ja bij mij staat er geen vervolgstap alleen dat momenteel digitale machtiging niet kan en dat ik dat via zo een formuliertje moet doen. Misschien dat het in groningen anders is?
Antwoord
(16-04-2017, 09:44 AM)shznzn schreef:

Hey, ja bij mij staat er geen vervolgstap alleen dat momenteel digitale machtiging niet kan en dat ik dat via zo een formuliertje moet doen. Misschien dat het in groningen anders is?
Dat kan ja,  of dat het nog niet zeker is dat je bent aangenomen, maar dat zal niet het geval zijn als je een goed rangnummer hebt Smile ik zou even afwachten tot je het officiële mailtje van je uni krijgt!
Antwoord
(16-04-2017, 01:43 PM)groningen2017 schreef:
(16-04-2017, 09:44 AM)shznzn schreef:

Dat kan ja,  of dat het nog niet zeker is dat je bent aangenomen, maar dat zal niet het geval zijn als je een goed rangnummer hebt Smile ik zou even afwachten tot je het officiële mailtje van je uni krijgt!
 Haha gelukkig heb ik wel een goede rangnummer! Ja zal wel even afwachten Smile

Oh ik zie al dat je betaalgegevens bij radboud pas op 6juni kan invullen enzo. Nog even wachten dus
Antwoord
Ik heb rangnummer 354, denken jullie dat ik nog geplaatst wordt?
Antwoord
(16-04-2017, 02:54 PM)------ schreef: Ik heb rangnummer 354, denken jullie dat ik nog geplaatst wordt?

Geen idee. Toen met de open dag zeiden ze dat er niet veel mensen af zullen vallen, dit is meestal rond de 10 maximaal.
Antwoord
(16-04-2017, 02:54 PM)------ schreef: Ik heb rangnummer 354, denken jullie dat ik nog geplaatst wordt?

Dat zou gewoon kunnen hoor, zeker omdat je dit jaar voor 2 lotingsstudies kan worden geplaatst. Maar zou wel rekening met een plan B houden!
Antwoord
Hee, weten jullie toevallig of we ook nog te horen krijgen wat je goed en fout gedaan hebt met allebei de toetsen? Ben daar wel benieuwd naar en ook of ze nog naar de huiswerkopdracht gekeken hebben.
Antwoord
(17-04-2017, 09:43 PM)marjoleinvdb schreef: Hee, weten jullie toevallig of we ook nog te horen krijgen wat je goed en fout gedaan hebt met allebei de toetsen? Ben daar wel benieuwd naar en ook of ze nog naar de huiswerkopdracht gekeken hebben.

Hee, ja daar krijgen we volgens mij een brief over deze week dacht ik?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)