Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
toelating geneeskunde
Hallo

Zou iemand me kunnen verder helpen? Ik heb al heel wat gezocht op internet, maar kom er maar niet uit. Ik heb een aantal keer meegedaan aan loting voor geneeskunde. Nu weet ik dat de loting is afgeschaft. Maar het is me niet duidelijk of ik nu alsnog aan een selectie kan deelnemen, of dat dit sowieso uitgesloten is omdat ik al maximaal meegeloot heb. De loting is dan wel afgeschaft, maar is ook dat maximum niet meer van tel?
Antwoord
Hey Elle,

Vroeger was het inderdaad selectie door middel van loting. Tegenwoordig is het een decentrale selectie. Echter geldt nog steeds dezelfde regeling. Er mag nog steeds maar maximaal drie keer worden deelgenomen. Dit betreft dus zowel in de oude selectieprocedure als de nieuwe. Mocht je nou bijvoorbeeld twee keer hebben deelgenomen in de oude procedure dan kan je jezelf wel nog een laatste keer inschrijven voor de nieuwe procedure.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)