Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Nijmegen 2016
(04-03-2016, 08:51 PM)Essie schreef: Ik heb vorig jaar in Nijmegen meegedaan en de stof die op de toets gevraagd wordt, gaat niet veel dieper dan de stof die in de examenbundels staan. Ik raad je wel aan het raamplan van een dokter door te nemen! Dit staat als het goed is ook op de site van het Radboud UMC.

Hoi Essie,

Bedankt voor je respons!  Het is dus niet van belang om ecosystemen, processen van bacteriën en schimmels, inductie van stroom en quantumzooi etc. te bestuderen lijkt me?
nee idd
Hoi allemaal, hoe gingen de toetsen bij jullie?
(03-04-2016, 09:43 PM)RMrsbean schreef: Hoi allemaal, hoe gingen de toetsen bij jullie?

Bij gingen ze best aardig, alleen was nog niet helemaal klaar bij die eerste! Volgens mij hadden daar meerdere mensen last van. Tweede lastig in te schatten, mar denk ook wel goed. 
Vond die scheikunde vragen redelijk irritant.
(04-04-2016, 10:54 AM)Nantes5 schreef:
(03-04-2016, 09:43 PM)RMrsbean schreef: Hoi allemaal, hoe gingen de toetsen bij jullie?

Bij gingen ze best aardig, alleen was nog niet helemaal klaar bij die eerste! Volgens mij hadden daar meerdere mensen last van. Tweede lastig in te schatten, mar denk ook wel goed. 
Vond die scheikunde vragen redelijk irritant.
Ja hadden wel meerdere inderdaad! Ik zelf had het wel af, maar ja ik vond die van scheikunde ook echt pittig. En de tweede toets, ik weet echt niet wat ze willen horen.. Nu maar even afwachten!
Weet iemand al wanneer we de uitslag krijgen? Het duurt zo lang...
(20-04-2016, 04:10 PM)Mrsbean schreef: Weet iemand al wanneer we de uitslag krijgen? Het duurt zo lang...

Aan het einde van deze maand, nog 10 dagen max

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)