Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 20 stemmen - gemiddelde waardering is 2.55
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CCVX
Heeft iemand oefenmateriaal voor bio nat en wiskA
Antwoord
Hoi. Ik ga vanaf het schooljaar 2019/2020 staatsexamens natuurkunde en wiskunde a doen.
Ik denk dat ik de schoolboeken getal en ruimte en newton gebruiken. En wellicht bijles nemen indien mogelijk (het is best wel duur).
Heeft er iemand hier tips met het voorbereiden op staatsexamens? Ik heb al het hele topic doorgespit maar voor de zekerheid haha.
Antwoord
(04-07-2019, 01:49 AM)Faisall schreef: Heeft iemand oefenmateriaal voor bio nat en wiskA

Hoi,

Als je nog geen ander oefenmateriaal hebt gevonden kun je het best de Examenbundel boeken aanschaffen. Ik heb schei en natuurkunde op die manier gehaald. In april kwam er een som van natuurkunde, die ik in de bundel was tegengekomen, vrijwel letterlijk terug. Met een paar hele kleine wijzigingen.
Succes!
Antwoord
Ik heb CCVX voortentamenbundel voor wiskunde A op marktplaats geplaatst.
Deze bundel bevat CCVX vragen per onderwerp vanaf juli 2011 t/m juli 2014 dus 12 examens.

Ik heb de uitwerkingen, en een aantal aanpassingen voor sommige opgaven i.v.m vernieuwde leerstof, samen met examens voor de volgende jaren: 2015, 2016, 2017, 2018 dus extra 16 examens met de uitwerkingen in Google Drive folder.

Het is echt heel handig om mee te oefenen, ik heb zelf 8 in de ccvx wiskunde A examen gehaald.

Voor meer info zie mijn ad op marktplaats via deze link: https://www.marktplaats.nl/a/boeken/stud...ousPage=lr
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)