Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 20 stemmen - gemiddelde waardering is 2.55
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CCVX
(14-01-2016, 02:57 PM)studentje schreef:
(05-01-2016, 11:12 AM)Edelweiss schreef: Oh wauw studentje, je bent al 'binnen'! Jaloers, haha.
Hoe bevalt het?

Ik ga volgend jaar meedoen in Leiden of bij UvA of VU (die 3 zijn de enige serieuze opties qua reistijd). Welke van deze moet ik nog afwegen op basis van eigen voorkeur, type selectieprocedure etc.

Ja super! Heb het onwijs naar mijn zin, leuke studie met lekker veel praktijk en een leuke werkgroep. Wel veel werk maarja dat hoort erbij Smile
Jammer dat de UU geen optie voor je is, ik heb de decentrale namelijk als heel makkelijk ervaren. Ik ben heel benieuwd wat je gaat doen hoop dat je een beetje blijft updaten!

Wat heb je precies gedaan voor de voorbereiding op de decentrale selectie in Utrecht? Ik doe dit jaar namelijk ook mee!! Smile
Antwoord
(14-01-2016, 04:36 PM)Bommeltje schreef:
(14-01-2016, 02:57 PM)studentje schreef:
(05-01-2016, 11:12 AM)Edelweiss schreef: Oh wauw studentje, je bent al 'binnen'! Jaloers, haha.
Hoe bevalt het?

Ik ga volgend jaar meedoen in Leiden of bij UvA of VU (die 3 zijn de enige serieuze opties qua reistijd). Welke van deze moet ik nog afwegen op basis van eigen voorkeur, type selectieprocedure etc.

Ja super! Heb het onwijs naar mijn zin, leuke studie met lekker veel praktijk en een leuke werkgroep. Wel veel werk maarja dat hoort erbij Smile
Jammer dat de UU geen optie voor je is, ik heb de decentrale namelijk als heel makkelijk ervaren. Ik ben heel benieuwd wat je gaat doen hoop dat je een beetje blijft updaten!

Wat heb je precies gedaan voor de voorbereiding op de decentrale selectie in Utrecht? Ik doe dit jaar namelijk ook mee!! Smile

Ja niet zo veel eigenlijk, gewoon de stof heel hard geleerd. Als je de stof goed beheerst komt het echt wel goed.  Big Grin
Antwoord
Rustig hier. Verder niemand op het forum bezig met CCVX-tentamens?

Ik heb natuurkunde van 29 april gehaald en ben nu net begonnen aan biologie. Tentamen op 22 juli.
Antwoord
(23-05-2016, 09:43 AM)Edelweiss schreef: Rustig hier. Verder niemand op het forum bezig met CCVX-tentamens?

Ik heb natuurkunde van 29 april gehaald en ben nu net begonnen aan biologie. Tentamen op 22 juli.

Hey Edelweiss! Ik ben er ook mee bezig! Ik moet scheikunde en natuurkunde nog, ik heb ze in april helaas net niet gehaald 5 en 5,1. Als je nog tips hebt voor leren, graag!

Succes met biologie!
Antwoord
Hallo Edelweiss en Antonius,

Ik ben ook bezig met voortentamens, ik moet natuurkunde, scheikunde en biologie nog. Wiskunde heb ik in april met een 7 gehaald.

Ik vond wiskunde a redelijk makkelijk voor te bereiden door de oefententamens met uitwerkingen op de site van ccvx, hierdoor had ik een goed beeld van de tentamen vragen/stof.

Natuurkunde heeft maar twee oefententamens op de website en ook nog ZONDER uitwerkingen. Wat hebben jullie gebruikt/gebruiken jullie als oefenmateriaal voor de tentamen stof natuurkunde?

Mochten jullie vragen hebben over wiskunde a, be me quest...

Groetjes
Antwoord
(23-05-2016, 09:43 AM)Edelweiss schreef: Rustig hier. Verder niemand op het forum bezig met CCVX-tentamens?

Hoi edelweiss,

Hoe vond je het niveau van de toets? En welke onderwerpen kwamen terug op het examen?
Antwoord
Hoi!

Ik zag dat jullie bezig zijn met het wegwerken van deficiënties via CCVX. Ik ben dit ook van plan, maar ik zag dat je, als je je inschrijft voor een voortentamen van het CCVX, de naam van de instelling waar je wilt gaan studeren moet doorgeven. Echter weet ik nog niet bij welke instelling ik me wil gaan inschrijven. Weten jullie of het uitmaakt als er op het CCVX testimonium een andere instelling staat als de instelling waar je je uiteindelijk inschrijft? 

Succes iedereen met de tentamens!
Antwoord
Hallo!

Ik heb 3 deficienties weggewerkt en ik wist ook niet bij welke instelling ik me zou gaan inschrijven. Het maakt niet uit als "uni Leiden" op het testimonium staat, maar je je uiteindelijk bij de VU inschrijft. Je tentamen wordt dan door een docent/expert van de vak van de uni Leiden gecorrigeerd, maar verder wordt het testimonium overal erkend!Smile
Succes met leren!
Antwoord
(21-06-2016, 09:59 PM)Feli schreef: Hallo!

Ik heb 3 deficienties weggewerkt en ik wist ook niet bij welke instelling ik me zou gaan inschrijven. Het maakt niet uit als "uni Leiden" op het testimonium staat, maar je je uiteindelijk bij de VU inschrijft. Je tentamen wordt dan door een docent/expert van de vak van de uni Leiden gecorrigeerd, maar verder wordt het testimonium overal erkend!Smile
Succes met leren!

Hallo Feli! 

Bedankt voor je antwoord! Dat scheeltSmile
Fijn dat je je deficiënties hebt kunnen wegwerken. Hoe heb je het leren ervaren? 
En ben je toegelaten? 
Dankjewel!
Antwoord
Nee ik ben helaas niet toegelaten, dus ik ga gewoon door met mijn huidige opleiding.
Ik heb zelf geen cursus gevolgd om die vakken te halen en ik vond het heel moeilijk, je moet elke dag heel gemotiveerd en gefocust zijn om zonder begeleiding de studiestof te bestuderen en de opgave te maken. Het is wel te doen hoor, maar eerlijk gezegd viel het me een beetje tegen.

Groetjes
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)