Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 20 stemmen - gemiddelde waardering is 2.55
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CCVX
Hallo allen,

Afgelopen november heb ik meegedaan aan het ccvx-voortentamen van Scheikunde. Helaas heb ik nog geen uitslag. Zijn er mensen die ook hebben deelgenomen aan dit tentamen en al wel de uitslag hebben?
Antwoord
Ik heb ook meegedaan met Sk in november en heb helaas ook nog geen cijfer Sad
Antwoord
Ik heb ook meegedaan en wel al een cijfer. Ik denk dat het echt aan de universiteit ligt waar het nagekeken wordt hoe snel je de uitslag gaat krijgen. Ik kreeg mijn uitslagen al binnen een week na de examens.
Antwoord
Mijn cijfer is binnen! Ik heb me aangemeld bij het AMC
Antwoord
ik heb nog een ccvx natuurlkunde bundel en een binas te koop als mensen geinteresseerd zijn.
Antwoord
Wat hebben jullie gebruikt qua leermateriaal voor het maken van de Natuurkunde en Scheikunde toets?
Antwoord
Hallo allemaal, ik ga Natuurkunde doen (English Physics) in mei, ik heb die nodig voor biomedical/Medicine ook al ben ik niet door geneeskunde, hopelijk volgende keer. Ik ben nu in mijn eind examen van IB en mis natuurkunde, veel tijd voor Physics heb ik niet meer. Ben door het stof heen (zelfstudy) maar nog geen voorbeeld exams gedaan. Zouden jullie jullie aanmelden voor het examen van August ook of wachten to die van Mei? Ik woon namelijk in het buitenland, ticket moet ook geregeld worden.
Antwoord
Iemand interesse in een voortentamenbundel natuurkunde/scheikunde?
Antwoord
Hey, hebben anderen meegedaan met Natturkunde in april? Heeft iemand al een cijfer? We zouden het voor 15 mei krijgen en ik heb het nog niet.
Antwoord
heeft iemand misschien een ccvx tentamen van natuurkunde van afgelopen data? Ik ga hem zelf 17 juli maken.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)