Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 20 stemmen - gemiddelde waardering is 2.55
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CCVX
@plo09 Dankjewel! En jij ook!! En veel succes met je opleiding Smile
Antwoord
Is er vandaag iemand het tentamen natuurkunde gaan maken bij Boswell Beta?
Antwoord
Moet je je CCVX testimonium ook als bewijsstuk uploaden in duo? En zo ja; hoe moet dit dan?
Antwoord
@Studeren123

Niet in DUO maar wel in studielink zodat je universiteit kan zien dat je ze behaald hebt, daarnaast moet je ook kopietjes van je testimonia opsturen naar je universiteit.

Je moet ze in studielink invoeren als VWO CERTIFICAAT, plaats UTRECHT, naam onderwijsinstelling OVERIGE zelf invullen Centrale Commissie Voortentamen, als diploma datum je LAATST behaalde certificaat datum, en vervolgens de vakken toevoegen met cijfers erbij Smile
Antwoord
Bedankt voor je antwoord! Het is gelukt Smile
Antwoord
Iemand die 20 juli het tentamen scheikunde gaat maken?
En anderen nog gouden tips voor het CCVX Scheikunde?

Alvast bedanktSmile
Antwoord
heeft iemand die de ccvx examen voor natuurkunde heeft afgelegd tips voor mij? ik stress behoorlijk omdat ik niet weet hoe ze gaan toetsen..

@ko24

heel goed oefenen met redox vergelijkingen! toen ik hem maakte kreeg ik een heel kantje met vragen over redox vergelijkingen die je zelf moest opstellen en dus niet uit binas kwamen.
Antwoord
Kan iemand in stappen uitleggen hoe je je testimonium kan invoegen in studielink want ik zie de optie niet bij vooropleiding om een VWO certificaat toe te voegen..
Antwoord
iemand al uitslag van scheikunde?
Antwoord
Als het goed is heb je een mail met inloggegevens voor de pagina met de uitslag;-)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)