Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 20 stemmen - gemiddelde waardering is 2.55
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CCVX
Ik wacht ook nog op de uitslag van scheikunde, vind het wel lang duren! Hoop echt dat ik hem morgen of zaterdag krijg, want donderdag is CE scheikunde al..
Antwoord
@ plo09
Ik heb mijn biologieresultaten nog niet ontvangen. Ik hoop dat dit komt door het feit dat ik niet in Nederland vertrek.
Antwoord
@Bentetd
Duurt idd wel erg lang ja. Hoezo ga jij nog een centraal examen maken dan?
Antwoord
Hey guys.. even een speciefeke vraag over de leerstof van natuurkunde. Ik ben nu bezig met quantummechanica (echt lastig onderwerp trouwens) en in het document staat dat je het volgende moet kunnen: ''het quantummodel van een deeltje in een één-dimensionale energieput
beschrijven en de mogelijke energieën van het deeltje berekenen''.

Maar ik heb nu al een aantal examens gemaakt en telkens kom ik weer een opdracht tegen waar je niet te maken hebt met één-dimensionale energieput maar een soort 3D energieput met een lengte, breedte en hoogte. Nu vroeg ik me af (aangezien ik het dus zo vaak tegen kom) of we dit wel of niet moeten beheersen.
Antwoord
@elcris72 Ik denk dat jouw andere uitslag voornamelijk heeft te maken met de soort universiteit waar jij je hebt aangemeld. Enkele klasgenoten van mij zitten bij de Eur en Uva en die kregen biologie veel later dan ik...

Trouwens mijn CCVS binnen en heb hem gehaald met een 6 :') (pfoe dan heb ik een hele zomer voor natuurkunde, indien ik die niet haal.. )
@iedereen Wat voor uitslagen hebben jullie voor natuurkunde, biologie en scheikunde? Want ik hoorde ook weer van mijn klasgenoten dat enkele vandaag ook natuurkunde binnen kregen... ik echter nog niet, dus dat wordt wel dinsdag.
Dit staat trouwens op het CCVX: ''Van de voortentamens die in april 2018 worden gehouden is de uitslag voor de voor velen belangrijke datum van 15 mei 2018 bekend.''
Antwoord
@ plo09 mijn universiteit is Groningen. Ik maak me al zorgen over het resultaat, want als ik het niet ontvang, moet ik een beslissing nemen voor registratie bij SSH voor de accommodatie. En de registratie begint op 15 mei. Ik schreef CCVX een e-mail op vrijdag om te vragen of ze de resultaten al per post hebben verzonden. Hopelijk zullen ze op maandag antwoorden.
Antwoord
@Dreh Ik heb de ccvx als extra gedaan omdat ik of vwo-certificaat of ccvx moet halen en mijn kansen wou vergroten dus vandaar

De post bij ons is vandaag al langs geweest en er zat geen brief van ccvx bij terwijl vandaag de uiterste datum is.. Ik baal hier erg van! Overmorgen is al scheikunde CE en straks heb ik het gehaald en ben ik nu voor niks scheikunde aan het leren terwijl ik dan net zo goed op andere vakken kan focussen.. Ik snap echt niet waarom het zo lang moet duren!! :'(
Antwoord
@elcris72 Oh over de RUG zal ik het niet weten. CCVX reageert echter toch bijna nooit op mailtjes, dus ik had al mazzel dat er op mijn werd gereageerd. Heb je trouwens al uitslag?
Trouwens hebben ze niet eens telefoonnummer waarop je ze kan bereiken, beetje shady (/ -.-)/.....

Ik heb al mijn vakken behaald Smile, scheikunde natuurkunde en biologie certifacten in de pocket! Natuurkunde kreeg ik pas vandaag... dus dat was ook later dan dat ze gezegd hadden op de site... Kan nu gelukkig wel met mijn opleiding tandheelkunde aan de RU beginnen  Big Grin
Antwoord
Net eindelijk post binnen gekregen! Ik heb het gehaald met een 6 en ben suuuuuuuper blij!!
Antwoord
@bentetd gefeliciteerd Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)