Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 7 stemmen - gemiddelde waardering is 4.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Groningen 2016
(11-02-2016, 09:01 PM)Valeera schreef:
(11-02-2016, 08:48 PM)geneeskunde94 schreef: Je kunt denk ik ook nooit teveel leren! Je kunt op het vakje gaan staan en dan de lettertype Wingdings 2 kiezen, dan kleur je het vakje in!

Goede tip! Maar bij mij onstond de verwarring vooral omdat je moet aankruisen en niet invullen. Daarnaast moet je ook een handtekening zetten en dat is wel wat lastiger op de computer (tenzij je een of andere drawing pad hebt of goede tekenskills met een muis). Waarschijnlijk let ik te veel op de details haha.
Ben er volgens mij wel gewoon uit: grotendeels op de computer invullen en de laatste stappen zoals de handtekening er gewoon met pen bijzetten. Is prima toch?

hahaha, ik ben precies hetzelfde. Alles heb ik via de computer ingevuld, alleen de handtekening met pen gedaan (uiteraard wel heel netjes binnen de lijntjes haha)
(11-02-2016, 09:05 PM)geneeskunde94 schreef:
(11-02-2016, 09:01 PM)Valeera schreef:
(11-02-2016, 08:48 PM)geneeskunde94 schreef: Je kunt denk ik ook nooit teveel leren! Je kunt op het vakje gaan staan en dan de lettertype Wingdings 2 kiezen, dan kleur je het vakje in!

Goede tip! Maar bij mij onstond de verwarring vooral omdat je moet aankruisen en niet invullen. Daarnaast moet je ook een handtekening zetten en dat is wel wat lastiger op de computer (tenzij je een of andere drawing pad hebt of goede tekenskills met een muis). Waarschijnlijk let ik te veel op de details haha.
Ben er volgens mij wel gewoon uit: grotendeels op de computer invullen en de laatste stappen zoals de handtekening er gewoon met pen bijzetten. Is prima toch?

hahaha, ik ben precies hetzelfde. Alles heb ik via de computer ingevuld, alleen de handtekening met pen gedaan (uiteraard wel heel netjes binnen de lijntjes haha)

Pfew, ben ik gelukkig niet de enige haha. Dank voor de reactie  Smile !
Is een getuigeschrift verplicht bij je CV? Ik kon daar niks over vinden in de instructies? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb ook baantjes gehad van 6 jaar terug, waar ik niet meer weet of ik dan nog aan een getuigenschrift kan komen.. 
Is het dan niet geldig?
(12-02-2016, 02:29 PM)Geneeskunde123 schreef: Is een getuigeschrift verplicht bij je CV? Ik kon daar niks over vinden in de instructies? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb ook baantjes gehad van 6 jaar terug, waar ik niet meer weet of ik dan nog aan een getuigenschrift kan komen.. 
Is het dan niet geldig?

Zie hier zelf inderdaad ook niets over terugkomen in de instructies. Weet niet of dit standaard in bij een CV hoort  Huh
(12-02-2016, 02:29 PM)Geneeskunde123 schreef: Is een getuigeschrift verplicht bij je CV? Ik kon daar niks over vinden in de instructies? Of zie ik iets over het hoofd?
Is het dan niet geldig?

Volgens mij niet.. alleen de gegevens van je decaan/studieadviseur van je hbo/wo opleidingen toch?
Ik heb het ook nergens zien staan, dus dan ga ik dat ook niet doen.
(12-02-2016, 03:31 PM)geneeskunde94 schreef:
Is het dan niet geldig?

Volgens mij niet.. alleen de gegevens van je decaan/studieadviseur van je hbo/wo opleidingen toch?

Ik doe momenteel geen hbo/wo opleiding dus daar kan ik niet met zekerheid iets over zeggen haha. Ik ga het er persoonlijk ook niet bij doen omdat er wordt gevraagd om in te vullen en bij te voegen wat er van je gevraagd wordt en ook niet meer dan dat. Zie nergens een ' voeg een getuigenschrift toe' staan, dus denk dat het overbodig is. Tenzij het echt gewoon een standaardonderdeel van het CV is, maar heb dit zelf nergens gezien.

Verbeter me als ik het mis heb hoor!
(12-02-2016, 03:44 PM)Valeera schreef:
Is het dan niet geldig?

Ik doe momenteel geen hbo/wo opleiding dus daar kan ik niet met zekerheid iets over zeggen haha. Ik ga het er persoonlijk ook niet bij doen omdat er wordt gevraagd om in te vullen en bij te voegen wat er van je gevraagd wordt en ook niet meer dan dat. Zie nergens een ' voeg een getuigenschrift toe' staan, dus denk dat het overbodig is. Tenzij het echt gewoon een standaardonderdeel van het CV is, maar heb dit zelf nergens gezien.

Dat stond bij de instructies inderdaad. nergens anders wordt gevraagd naar een persoon (alleen bij een topprestatie, maar dat heb ik niet). Ik doe het dus ook niet.

Hoe leren jullie trouwens de info over het hart? (Deel 3)
Alleen de ''bottom line'', of echt alles?
Weet iemand of er ook een Facebook groep is voor de decentrale selectie in Groningen voor komend jaar? Ik zie bij andere steden dat wel.
(12-02-2016, 03:56 PM)geneeskunde94 schreef:
(12-02-2016, 03:44 PM)Valeera schreef:
Is het dan niet geldig?

Dat stond bij de instructies inderdaad. nergens anders wordt gevraagd naar een persoon (alleen bij een topprestatie, maar dat heb ik niet). Ik doe het dus ook niet.

Hoe leren jullie trouwens de info over het hart? (Deel 3)
Alleen de ''bottom line'', of echt alles?
Ik probeer alles te leren.
Bij je dossier moet je bij D.1 de gemiddelde cijfers van biologie, scheikunde, wiskunde , natuurkunde, nederlands en engels toevoegen.
Onderaan staat : 'gemiddelde score'. Gaat dat over je gemiddelde score van deze 6 vakken of over je gehele rapport/eindcijferlijst?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)