Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 7 stemmen - gemiddelde waardering is 4.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Groningen 2016
Hoe gaat het leren bij jullie? Zijn jullie al goed op weg?
(01-02-2016, 06:07 AM)Daan schreef: Hoe gaat het leren bij jullie? Zijn jullie al goed op weg?

Goed! Het is alleen wel erg veel. Hoe gaat het bij jou?
(02-02-2016, 10:01 PM)Daan schreef:
(02-02-2016, 12:01 AM)geneeskunde94 schreef:
(01-02-2016, 06:07 AM)Daan schreef: Hoe gaat het leren bij jullie? Zijn jullie al goed op weg?

Ja het is inderdaad enorm veel! De eerste twee delen vallen nog mee, maar het laatste, over het hart, is dodelijk! Ik heb nu zomervakantie dus ik heb veel tijd, maar ik kan me voorstellen dat je heel krap zit als je nog school hebt! 

Vat jij eerst alles samen of ben je meteen begonnen met stampen?

Ik heb de eerste 2 artikelen gewoon alles geleerd en het derde artikel heb ik samengevat.
VWO is voor mij ook alweer even geleden, dus dat "vakantievoordeel" heb ik ook! Ondanks dat blijft het heel veel.. haha
(02-02-2016, 10:19 PM)Daan schreef:
(02-02-2016, 10:08 PM)geneeskunde94 schreef:
(02-02-2016, 10:01 PM)Daan schreef:
(02-02-2016, 12:01 AM)geneeskunde94 schreef:

Ja het is inderdaad enorm veel! De eerste twee delen vallen nog mee, maar het laatste, over het hart, is dodelijk! Ik heb nu zomervakantie dus ik heb veel tijd, maar ik kan me voorstellen dat je heel krap zit als je nog school hebt! 

Vat jij eerst alles samen of ben je meteen begonnen met stampen?

Ik heb de eerste 2 artikelen gewoon alles geleerd en het derde artikel heb ik samengevat.
VWO is voor mij ook alweer even geleden, dus dat "vakantievoordeel" heb ik ook! Ondanks dat blijft het heel veel.. haha

Nice haha! Weet jij (of iemand anders) wat ze ongeveer vragen over de artikelen die we uit de lijst moeten kiezen?

Zeker! Stuur maar een pb:-)
Hee allemaal,

Weet iemand wat voor vragen we kunnen verwachten bij de artikelen die we moeten voorbereiden? Moet ik denken aan iets van een betoog of echt een toets? 

Alvast bedankt! :Smile

Imm
Hey hey
Ik vroeg me af welke community jullie hebben gekozen,
ik snap het verschil tussen Duurzame zorg en Intramuraal niet echt.
Ik hoor van iedereen wat anders, Kan iemand mij hierbij helpen.

Ook heb ik naast mijn cv een "schoolcv"van mijn middelbare school gekregen. 
Daar staat alles wat ik van de brugklas tot de 6e heb gedaan. Van sponserlopen dot de leerlingenraad en schoolkrant.
Zal ik die er ook bij doen, ze vragen hier niet naar maar anders is het wel zonde..
Wat denken jullie??

Groetjes
Kom net dit forum tegen, handig! Ik doe dit jaar ook mee, vorig jaar helaas uitgeloot in Utrecht.
Dit jaar hopelijk in Groningen.

Geneeskunde94 kun je mij ook vertellen wat ze gaan vragen over de artikelen?
Amelia20 zeker toevoegen, het kan nooit kwaad lijkt mij.

Het komt wel akelig dichtbij haha, succes allen nog! En de leerstof is inderdaad nog wel veel, hier heb ik mijzelf flink op verkeken.
(05-02-2016, 09:05 PM)Daan schreef:
(05-02-2016, 04:37 PM)Amelia20 schreef: Hey hey
Ik vroeg me af welke community jullie hebben gekozen,
ik snap het verschil tussen Duurzame zorg en Intramuraal niet echt.
Ik hoor van iedereen wat anders, Kan iemand mij hierbij helpen.

Ook heb ik naast mijn cv een "schoolcv"van mijn middelbare school gekregen. 
Daar staat alles wat ik van de brugklas tot de 6e heb gedaan. Van sponserlopen dot de leerlingenraad en schoolkrant.
Zal ik die er ook bij doen, ze vragen hier niet naar maar anders is het wel zonde..
Wat denken jullie??

Groetjes

Ik zou het niet als bijlage in je CV stoppen, maar de informatie uit je schoolcv, die je ook voor je normale CV kan gebruiken, gewoon overnemen. Leerlingenraad staat altijd wel goed, maar sponsorlopen moet je niet te serieus nemen.
dank je daan, 
je hebt gelijk.. niet als bijlage in mijn cv.
ik besef me net dat ik het als getuigschrift kan gebruiken aangezien er een stempel en handtekeingen op staan enzo..
ik moet ook achter alle getuigschriften aan... wat ik allemaal heb gedaan in mijn leven...stress stress

hebben jullie de intervieuws geregeld...... weet jullie trouwens of we boeken op tafel mogen tijdens de toets over de stof??!!

groetjes Amelia S.
Waar heb je getuigschriften voor nodig? Van alles wat er op je cv staat of alleen voor de topsportprestatie?
Ik heb er namelijk niets overgelezen in de instructies, of toch iets over het hoofd gezien?

En er staat ook een uitgebreid cv, wat is het verschil tussen een gewoon cv dan ? Smile
(08-02-2016, 11:38 PM)Daan schreef:
(07-02-2016, 07:23 PM)spons schreef: Waar heb je getuigschriften voor nodig? Van alles wat er op je cv staat of alleen voor de topsportprestatie?
Ik heb er namelijk niets overgelezen in de instructies, of toch iets over het hoofd gezien?

En er staat ook een uitgebreid cv, wat is het verschil tussen een gewoon cv dan ? Smile

wow ik schrok effe... van alles een getuigschrift? Dan kan moet ik even hard aan het werk haha

gewoon een cv, met getuigschrift waarvan ze het vragen, met een beetje meer info dan slechts alle punten op te noemen.

ik heb 3 pagina's vol en dat moet goed zijn

Aanbevelingsbrieven hoeft dus zeker niet meer? Vorig jaar moest je die wel nog verzamelen

Dat hoeft dus niet.
Bij andere universiteiten vragen ze dat soms wel.

Je CV is 3 pagina's?
Wat heb je er zoal opstaan dan?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)