Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 7 stemmen - gemiddelde waardering is 4.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Groningen 2016
Zou de uitslag denken jullie rond 20 maart er al zijn zoals vorige jaren?
(29-02-2016, 12:19 PM)Arlissa schreef: Zou de uitslag denken jullie rond 20 maart er al zijn zoals vorige jaren?

Was dat afgelopen jaren zo? Want dat is wel heel snel! Maar als het blijkbaar elk jaar ongeveer dan is, zou ik het nu ook wel verwachten rond die tijd om eerlijk te zijn. Spannendddddd!
Houd er wel rekening mee dat er toen nog 2 rondes waren en dat dat ook de uiterlijke datum was die ze gaven (; Bij jullie is dat 30 april geloof ik?
(29-02-2016, 03:02 PM)xsannem schreef: Houd er wel rekening mee dat er toen nog 2 rondes waren en dat dat ook de uiterlijke datum was die ze gaven (; Bij jullie is dat 30 april geloof ik?

Ja, daarom twijfel ik ook. Maar het is wel ongeveer dezelfde hoeveelheid stof wat ze moeten nakijken, dus ik hoop er wel stiekem op Tongue
(01-03-2016, 10:15 PM)Arlissa schreef:
(29-02-2016, 03:02 PM)xsannem schreef: Houd er wel rekening mee dat er toen nog 2 rondes waren en dat dat ook de uiterlijke datum was die ze gaven (; Bij jullie is dat 30 april geloof ik?

Ja, daarom twijfel ik ook. Maar het is wel ongeveer dezelfde hoeveelheid stof wat ze moeten nakijken, dus ik hoop er wel stiekem op Tongue

Bij de eerste selectie dag hadden ze alleen de cognitieve toetsen, ze kregen de non-cognitieve toetsen pas op een ander moment. Ze hadden dus minder na te kijken.
^ We hadden 1 cognitieve en 1 non- cognitieve toets.
(05-03-2016, 01:18 PM)denboschutl schreef: Voor iedereen die nog de kennistoets moet maken. Ik heb op stuvia.com een samenvatting geupload over het boek 'Medische basiskennis'. Helemaal volledig, met uitzondering van hoofdstuk 7, dit vond ik irrelevant. **Link verwijderd**. Te koop voor 4,99. Heb gisteren te horen gekregen dat ik direct ben toegelaten bij geneeskunde aan het AMC. Het jaar daarvoor was ik uitgeloot en kan dit dus ook zeer aanbevelen.

We wachten al 2 weken op de uitslag Tongue
(05-03-2016, 01:18 PM)denboschutl schreef: Voor iedereen die nog de kennistoets moet maken. Ik heb op stuvia.com een samenvatting geupload over het boek 'Medische basiskennis'. Helemaal volledig, met uitzondering van hoofdstuk 7, dit vond ik irrelevant. **Link verwijderd**. Te koop voor 4,99. Heb gisteren te horen gekregen dat ik direct ben toegelaten bij geneeskunde aan het AMC. Het jaar daarvoor was ik uitgeloot en kan dit dus ook zeer aanbevelen.

Beetje sneu dat je nu overal op het forum gaat spammen over je samenvatting....
Is er iemand die al een student is op de RUG? Ik studeer er namelijk al farmacie en als ik op de pagina (voor rug studenten) klik dan zie ik naast mijn vakken die ik nu volg ook opeens andere vakken wat te maken heeft met geneeskunde. Iemand wat meer informatie?
https://duo.nl/particulier/images/voorlo...6-2017.pdf

Hoe kan het zijn dat er 15 aanmeldingen bij zijn gekomen?
7 maart waren er 684 aanmeldingen en nu 699..

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)