Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde VUMC 2016
(30-12-2015, 11:47 PM)nina1516 schreef: Ik ga daar pas mee beginnen als we de formulieren krijgen, genoeg tijd. Iemand enig idee hoeveel aanmeldingen er voor Track B zijn specifiek? Of hoeveel dat er vorig jaar waren? ben best benieuwd

Nee weet ik niet, je zou eventueel de VU kunnen mailen met deze vraag! Duo hierover mailen heeft geen zin, zij hebben die informatie niet. 
Vorig jaar waren er 150 aanmeldingen voor track B. Ze wilden niet vertellen hoeveel 8+ers er waren.
(31-12-2015, 03:38 PM)larathr schreef:
(30-12-2015, 11:47 PM)nina1516 schreef: Ik ga daar pas mee beginnen als we de formulieren krijgen, genoeg tijd. Iemand enig idee hoeveel aanmeldingen er voor Track B zijn specifiek? Of hoeveel dat er vorig jaar waren? ben best benieuwd

Nee weet ik niet, je zou eventueel de VU kunnen mailen met deze vraag! Duo hierover mailen heeft geen zin, zij hebben die informatie niet. 
Vorig jaar waren er 150 aanmeldingen voor track B. Ze wilden niet vertellen hoeveel 8+ers er waren.

Ik had de VU al gemaild erover maar hier wilden ze niks over kwijt helaas.. Ik denk dat duo wel weet hoeveel 8+'ers er vorig jaar waren. Ik ga even mailen! I'll keep you updated!
aangtal aanmeldingen zijn al verandert update 30 december

leiden:348
Utrecht:688
EUR:602
Nijmegen:
RUG:484
VU:344
UVA:394
Maastricht:571

Erasmus teveel aanmeldingen

nijmegen 358
(01-01-2016, 01:54 PM)Abs schreef: aangtal aanmeldingen zijn al verandert update 30 december

leiden:348
Utrecht:688
EUR:602
Nijmegen:
RUG:484
VU:344
UVA:394
Maastricht:571

Erasmus teveel aanmeldingen

nijmegen 358
Huh nijmegen had eerst 365
Misschien dat ze op 15 januari wel willen zeggen hoeveel track B'ers er zijn want dat is relevante informatie.

Het verschil in aantal aanmeldingen ligt misschien aan dat mensen nog twijfelen en zich weer uitschrijven
Ja ik vond het ook wel raar want de meerderheid van de aanmeldingen zijn gedaald Sad weet niet wrm?
Maar nog een vraagje weet iemand hoe zwaar je 5v cijfers meetellen bij vu en EUR want ik heb echte slechte cijfers op dit moment (6 na,7,7 bio 4,2 sk7,6 nl 6,5 wi en 6,3 eng)(tenzij ze niet naar sk kijken)
@Abs, ik weet niet hoe streng ze zijn met cijfers. Maar misschien kun je het een en ander compenseren met een goed CV en eventueel motivatie brieven (als je die moet inleveren).

@Larathr, ik heb een antwoord gegeven op je vragen en ik had zelf ook een vraag die ik erbij heb gezet in de pm die ik je gestuurd heb.
Ik zal eens kijken!
wie is er eigenlijk naar die ene coachingsdag in rotterdam geweest?
Wat zeiden ze, wat was de cursus en hoeveel mensen waren er?
Ik wilde gaan maar mocht niet omdat ik niet aan de EUR sta ingeschreven. De VU daarna gemaild of zij ook zoiets organiseren maar ze zeiden nee onder het mom van 'we willen voor iedereen gelijke kansen creëren'. Ik heb in het EURtopic er ook niks over gelezen.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)