Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde VUMC 2016
(19-07-2016, 05:39 PM)Alonso schreef:
(19-07-2016, 04:04 PM)ikke schreef:
(19-07-2016, 11:36 AM)Alonso schreef: Jaja vandaag mail ontvangen ben geplaatst met rangnummer 81!!! tot over twee maanden, nu lekker mijn vakantie vieren...

Ey, ik heb ook een mail ontvangen waarin stond dat ik geplaatst was! Alleen bij mij stond het rangnummer er niet bij. Hoe kom jij aan het rangnummer?

bij mij ook niet, rangnummer betreft het nummer die we in april hadden ontvangen.

Ik dacht dat er een definitieve ranglijst bekend zou worden gemaakt waarin track a en b samengevoegd werden?
Het kan even duren voordat de machtiging (als je ouders het collegegeld betalen) is verwerkt. Ervan uitgaande dat je dus al wel de betaalgegevens hebt ingevuld.
(28-07-2016, 04:49 PM)---Diablo--- schreef: Het kan even duren voordat de machtiging (als je ouders het collegegeld betalen) is verwerkt. Ervan uitgaande dat je dus al wel de betaalgegevens hebt ingevuld.

Het is sinds gisteren veranderd. Ik sta nu ingeschreven, thanks!
Hallo iedereen! Ik hoop dat iedereen die aangenomen is ook uitkijkt naar september om te beginnen aan de studie. Het lukte mij niet mee te doen aan de introductieweek (veel plezier iedereen vanaf woensdag), maar ik weet nog vrij weinig over roosters e.d. Dit zou op een introductieweek allemaal makkelijk gevraagd kunnen worden, alleen wordt dit voor mij nu moeilijk. Weet iemand iets over hoe/wanneer we meer informatie krijgen over een persoonlijk rooster of gang van zaken? Ik heb nog eigenlijk niks ontvangen over wanneer, waar, hoelaat etc alles van start gaat in September en met nog twee weken +/- te gaan is het wel tof om dat een beetje binnen te gaan krijgen haha. Ik kan niet veel vinden op de site e.d., als iemand meer weet hoor ik het super graag en anders wordt het afwachten. Fijne vakantie nog!
(21-08-2016, 02:09 AM)Med182 schreef: Hallo iedereen! Ik hoop dat iedereen die aangenomen is ook uitkijkt naar september om te beginnen aan de studie. Het lukte mij niet mee te doen aan de introductieweek (veel plezier iedereen vanaf woensdag), maar ik weet nog vrij weinig over roosters e.d. Dit zou op een introductieweek allemaal makkelijk gevraagd kunnen worden, alleen wordt dit voor mij nu moeilijk. Weet iemand iets over hoe/wanneer we meer informatie krijgen over een persoonlijk rooster of gang van zaken? Ik heb nog eigenlijk niks ontvangen over wanneer, waar, hoelaat etc alles van start gaat in September en met nog twee weken +/- te gaan is het wel tof om dat een beetje binnen te gaan krijgen haha. Ik kan niet veel vinden op de site e.d., als iemand meer weet hoor ik het super graag en anders wordt het afwachten. Fijne vakantie nog!

Hey! Als goed is heb je op je vumail de groepsindeling ontvangen en op rooster.vu.nl kun je dan per groep het rooster opzoeken. Ook is er deze zomer een aantal keer post geweest van de vu over de introductieweek, boekenlijst, over het aanvragen van een verkort studieprogramma etc. Heb je die post ontvangen? We worden donderdag 1 september verwacht aanwezig te zijn op de facultaire introductiedag. Als je deze informatie allemaal nog niet gekregen hebt klopt er iets niet.. Misschien hebben ze een verkeerd adres van je? Heb je na de officiële uitslag van DUO op 19 juli wel je inschrijving afgerond en collegegeld betaald?
He? Ik heb helemaal geen e-mail ontvangen met de groepsindeling? Wel post met informatie over introductieweek, boekenlijst etc.
(23-08-2016, 05:28 PM)Wishbone schreef: He? Ik heb helemaal geen e-mail ontvangen met de groepsindeling? Wel post met informatie over introductieweek, boekenlijst etc.

Sorry, ik ging er vanuit dat iedereen zo'n mail had gehad over de indeling maar blijkbaar niet. Ik ben ingedeeld in een 2ejaars studiegroep omdat ik een verkort studieprogramma had aangevraagd. Misschien wordt de rest van de groepsindeling pas later bekend gemaakt.
Hi! Gefeliciteerd wie dit jaar binnen is! Ik wil er komend jaar voor gaan, waarschijnlijk VU track B.

Is er iemand bereid mij een cv-formulier (leeg is prima, het gaat me om de vragen) van de VU van afgelopen selectie door te mailen? Dan kan ik vast kijken of ik nog bepaalde los bevraagde vakjes/activiteiten leeg heb in mijn CV, waar ik nog iets aan kan doen de komende maanden.
Zou heel fijn zijn! Als iemand het wil doen, dan stuur ik mijn mailadres graag via PB.
En... hoe bevalt de studie?

Ik wil nog graag weten of je direct na de 1e ronde ook te horen krijgt hoe veel punten je hebt voor je cv? Of hoor je dat pas later als de uitslag van de toets er ook is?
(21-09-2016, 09:48 PM)Edelweiss schreef: En... hoe bevat de studie?

Ik wil nog graag weten of je direct na de 1e ronde ook te horen krijgt hoe veel punten je hebt voor je cv? Of hoor je dat pas later als de uitslag van de toets er ook is?

Nee je hoort helaas aan het eind hoeveel punten je voor je cv had... dus pas na ronde 2.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)