Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde VUMC 2016
Hoi allemaal!

Zijn er nog mensen die een ervaring willen schrijven voor de website? Wordt heel erg op prijs gesteld! Smile

Mvg,
Zeker! Ik ben er nog mee bezig en hij volgt na m'n tentamen Smile
(22-06-2016, 12:19 PM)---Diablo--- schreef: Zeker! Ik ben er nog mee bezig en hij volgt na m'n tentamen Smile

Top! Dankjewel! :Smile Succes met je tentamen!
Gefeliciteerd iedereen die door is! Ik ben door voor track A maar mijn vriendin niet Sad Zij heeft het idee dat de selectie voor de tweede ronde niet helemaal eerlijk geweest is, is er iemand met dezelfde indruk? Een persoonlijk bericht is ook welkom!
(08-07-2016, 12:01 AM)mayloka schreef: Gefeliciteerd iedereen die door is! Ik ben door voor track A maar mijn vriendin niet Sad Zij heeft het idee dat de selectie voor de tweede ronde niet helemaal eerlijk geweest is, is er iemand met dezelfde indruk? Een persoonlijk bericht is ook welkom!

Hallo Mayloka,

Allereerst gefeliciteerd met je plaatsing! Wat bedoelt je vriendin precies met oneerlijk? Gaat het om de inhoud van de toetsen, de verschillende tijdstippen of wat anders?
Kan iemand, die meegedaan heeft aan de decentrale selectie VUmc, mij vertellen hoeveel uren vrijwilligerswerk per week moet hebben gedaan. Is dit 4 uur per week (voor een jaar lang) of mag het ook 6 weken lang 35 uur per week? Want dan is het totaal ongeveer hetzelfde. Alvast bedankt voor jullie tijd.
Zou iemand van track A de gemiddelde score van alle onderdelen willen benoemen? Puur uit nieuwsgierigheid, want track B had niet echt hele hoge gemiddelden. Alvast bedankt! Big Grin
Jaja vandaag mail ontvangen ben geplaatst met rangnummer 81!!! tot over twee maanden, nu lekker mijn vakantie vieren...
(19-07-2016, 11:36 AM)Alonso schreef: Jaja vandaag mail ontvangen ben geplaatst met rangnummer 81!!! tot over twee maanden, nu lekker mijn vakantie vieren...

Ey, ik heb ook een mail ontvangen waarin stond dat ik geplaatst was! Alleen bij mij stond het rangnummer er niet bij. Hoe kom jij aan het rangnummer?
(19-07-2016, 04:04 PM)ikke schreef:
(19-07-2016, 11:36 AM)Alonso schreef: Jaja vandaag mail ontvangen ben geplaatst met rangnummer 81!!! tot over twee maanden, nu lekker mijn vakantie vieren...

Ey, ik heb ook een mail ontvangen waarin stond dat ik geplaatst was! Alleen bij mij stond het rangnummer er niet bij. Hoe kom jij aan het rangnummer?

bij mij ook niet, rangnummer betreft het nummer die we in april hadden ontvangen.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)