Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde VUMC 2016
Wauw das wel veel punten voor ronde 1 wat had je allemaal in je cv staan? Ik heb zelf 6,5 terwijl ik best veel erop had.
(23-04-2016, 07:18 PM)Liz schreef: Ik heb alleen een brief gekregen. Bij het adres van mijn ouders. Geen flauw idee hoe dat kan want ik heb 100% zeker mijn eigen adres ingevuld op het inschrijfformulier.

Jij ook al Liz! Bij mij kwam de brief ook bij het adres van mijn ouders, heel raar. Dat zorgde ook voor best veel verdriet en verwarring, omdat ik zo teleurgesteld was dat ik zou moeten wachten tot dinsdag, ik was zo ontzettend gespannen.

Dan staat ergens nog in hun systeem nog dat oude adres (nog raarder omdat ik alle andere post van de VU wel gewoon bij mij thuis krijg).
allereerst allen gefeliciteerd, Ikzelf heb b081, toets ging nog best goed alleen mijn cv was niet zo sterk. Voor mij nog spannende maanden. Weet iemand hoeveel 8plussers er vorig jaar waren?

En voor de mensen die het niet gehaald hebben, dit maakt je alleen maar sterker and always follow your dream!
(24-04-2016, 12:35 PM)Alonso schreef: allereerst allen gefeliciteerd, Ikzelf heb b081, toets ging nog best goed alleen mijn cv was niet zo sterk. Voor mij nog spannende maanden. Weet iemand hoeveel 8plussers er vorig jaar waren?

En voor de mensen die het niet gehaald hebben, dit maakt je alleen maar sterker and always follow your dream!

Het lijkt mij, bar onvoorziene omstandigheden, dat je er voorzichtig toch wel vanuit mag gaan dat je door bent; proficiat! Wat versta jij onder een slechte CV eigenlijk? Ik weet niet zeker hoe de VUmc alles scoort...
(24-04-2016, 03:31 PM)Med182 schreef:
(24-04-2016, 12:35 PM)Alonso schreef: allereerst allen gefeliciteerd, Ikzelf heb b081, toets ging nog best goed alleen mijn cv was niet zo sterk. Voor mij nog spannende maanden. Weet iemand hoeveel 8plussers er vorig jaar waren?

Het lijkt mij, bar onvoorziene omstandigheden, dat je er voorzichtig toch wel vanuit mag gaan dat je door bent; proficiat! Wat versta jij onder een slechte CV eigenlijk? Ik weet niet zeker hoe de VUmc alles scoort...

ik had voor mijn cv een puntentotaal van 5. Daarnaast had ik ook niet zo superveel gedaan(huiswerkbegeleiding en werk etc.).
Dit voelt toch goed als je dit zegt, maar ik wil het officiële woordje nog hebben dan pas zal ik echt juichen haha.
Blijkbaar was mijn brief ook naar het huis van mijn ouders gestuurd; ik zou toch even navragen als je nog niks gehoord hebt. Tegen de verwachting in is het toch goed gegaan, rang B002. Gefeliciteerd aan iedereen, ik ga vieren! De rest nog succes!!
(24-04-2016, 06:30 PM)Med182 schreef: Blijkbaar was mijn brief ook naar het huis van mijn ouders gestuurd; ik zou toch even navragen als je nog niks gehoord hebt. Tegen de verwachting in is het toch goed gegaan, rang B002. Gefeliciteerd aan iedereen, ik ga vieren! De rest nog succes!!

Wow wat goed, gefeliciteerd! Bijzonder dat de brieven bij een aantal mensen naar het adres van hun ouders zijn gestuurd.
Iedereen die door is van harte gefeliciteerd!! Smile

Zouden deze kandidaten misschien een ervaring willen schrijven voor de website? Je zou mij en aankomende kandidaten hier enorm mee helpen!

https://www.decentralegeneeskunde.nl/erv...turen.html
Ik heb rangnummer B043! Ik durf het eerlijk gezegd nog niet te accepteren, voor het geval de examens behoorlijk mee zullen vallen en er 80 direct geplaatst worden. Tja, je weet het nooit zeker...

Voor de mensen die een plaats in de pocket hebben, gefeliciteerd!
Hoi! Ik voeg me een beetje laat toe hieraan.
Maar ik heb B064 en in eerste instantie was ik hier wel blij mee, maar ik weet niet hoe het de vorige jaren zat qua hoeveelheid direct geplaatsten. Mag je zeggen dat je echt safe zit onder de 80?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)