Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde VUMC 2016
Aye, het tweede is waarschijnlijk. Ik begin te stressen na al het goede nieuws hier (waarvoor proficiat) dat de gene die níet door zijn dit later horen. Dit zou tegen de generale normen van het onderwijs gaan maar toch. Ik begrijp dat als je niet door bent dat je dit niet enthousiast komt delen op een forum. Iedereen die nog niks heeft gehoord alsnog succes!

Ook leuk berichtje Liz! Met alle respect voor iedereen zijn dat scores waar je nog iets mee kan. 49% voor de collegetoets brrr.. das nie best haha
Gefeliciteerd allemaal! Ik vroeg me af: in welke verhouding bepalen uiteindelijk ronde 1 en ronde 2 je rangnummer voor track B?
(Heb zelf nog niet de brief ontvangen namelijk..)
(23-04-2016, 08:57 PM)Paula schreef: Gefeliciteerd allemaal! Ik vroeg me af: in welke verhouding bepalen uiteindelijk ronde 1 en ronde 2 je rangnummer voor track B?
(Heb zelf nog niet de brief ontvangen namelijk..)

Dankje! 50/50 is het
Vervelende vraag maar kan iemand bevestigen dat er ook mensen bericht hebben gekregen dat ze niet door zijn?
(23-04-2016, 09:28 PM)Med182 schreef: Vervelende vraag maar kan iemand bevestigen dat er ook mensen bericht hebben gekregen dat ze niet door zijn?

Ja, ik ben zelf door, maar een goede vriendin van me heeft vandaag per brief bericht gekregen dat ze niet door is :(
Gefeliciteerd guys! En voor de kandidaten die niet door zijn; falen betekent niet dat het over is, het betekent dat je het opnieuw kunt doen mét ervaring.
Whaaa, ik heb rangnummer A017!!!!
Ik vond de college toets heel lastig om te doen, veel logisch moeten gokken. Dat twee iig niet konden bijvoorbeeld.
Mijn scores waren: 49 college toets, 90 rekenreeksen 64 woord relaties, 90 exclusie. Heel blij voor iedereen die door is. En wat balen voor diegenen die niet door zijn.
Hee,
Allereerst gefeliciteerd aan iedereen die verzekerd is van n plekkie!
Ik kom er even tussen met een vraag, heb namelijk GEEN idee of ik door ben. Ik sta op plek B107, er gaan 105 mensen door in mijn route. Je zou denken dat ik niet door ben, maar in mijn brief staat dat ik op de voorkeurslijst sta en de brief eindigt met 'ik hoop u over een paar maanden te ontmoeten bij de start van het eerste jaar.' Iemand enig idee hoe ik dit moet interpreteren? Zijn er mensen die binnen mijn route afhalen, ofzo? Hoop dat er iemand duidelijkheid kan geven!
(24-04-2016, 12:14 AM)BW123 schreef: Hee,
Allereerst gefeliciteerd aan iedereen die verzekerd is van n plekkie!
Ik kom er even tussen met een vraag, heb namelijk GEEN idee of ik door ben. Ik sta op plek B107, er gaan 105 mensen door in mijn route. Je zou denken dat ik niet door ben, maar in mijn brief staat dat ik op de voorkeurslijst sta en de brief eindigt met 'ik hoop u over een paar maanden te ontmoeten bij de start van het eerste jaar.' Iemand enig idee hoe ik dit moet interpreteren? Zijn er mensen die binnen mijn route afhalen, ofzo? Hoop dat er iemand duidelijkheid kan geven!

Hey,

Sorry maar dan ben je niet door. In elke brief staat dat dat je op voorkeurlijst staat en dat ze hopen je over paar maanden te zien.
Zelf ben ik ook helaas niet door heb num 165 Sad((.. maar bij track B ben je safe als je onder 80 zit omdat er ook 8+ nog bijkomt. Ik weet niet hoeveel er uit gaan vallen enz. Maar kans is niet heel groot voor je dat je wordt nageplaatst.
JAAAA ik ben ook door! B019! Weet iemand welke schaal er bij je score van ronde 1 hoort voor track B? 10.5 punten zegt me namelijk niet zoveel..

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)