Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 4.47
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UvA / AMC 2016
Goedemorgen allemaal

Ik heb me ook ingeschreven voor de decentrale selectie van Geneeskunde aan de UvA / AMC.
Ik kwam hier om te kijken of mensen al het online video-college ontvangen hebben, maar blijkbaar krijgen we die dus pas na 5 februari.

In ieder geval, ik wens iedereen heel veel succes!

DAT

By the way, het aantal aanmeldingen van dit jaar viel me ook al op. Ik heb me aangemeld omdat ik dus idd dacht van ''oh vorig jaar was het 560, dikke prima.'' Dat werkte dit jaar dus niet. :p
Hoi iedereen, ook ik heb mij aangemeld voor de selectie. Je krijgt de informatie na 5 feb is wel een beetje vaag want is dat vandaag of pas na het weekend op de maandag dat we de nadere informatie binnen krijgen?
Dat is inderdaad nog even onduidelijk. Ik verwacht de leerstof eigenlijk niet in het weekend te ontvangen, dus het zal vermoedelijk ergens aankomende week worden verzonden.

En net nu ik dit zeg, krijg je dus wel in het weekend een mailtje.. Wink
Leerstof wel, maar geen extra informatie over de kennis toets Sad....

En ook maar 288 plaatsen en ruim 850 aanmeldingen? dacht dat er 350 plaatsen waren en minder aanmeldingen Sad

succes met leren!
(06-02-2016, 01:06 PM)---Diablo--- schreef: Dat is inderdaad nog even onduidelijk. Ik verwacht de leerstof eigenlijk niet in het weekend te ontvangen, dus het zal vermoedelijk ergens aankomende week worden verzonden.

En net nu ik dit zeg, krijg je dus wel in het weekend een mailtje.. Wink
De leerstof komt echter 10 februari pas online staat in de mail!
(06-02-2016, 03:50 PM)basedgod schreef: Leerstof wel, maar geen extra informatie over de kennis toets Sad....

En ook maar 288 plaatsen en ruim 850 aanmeldingen? dacht dat er 350 plaatsen waren en minder aanmeldingen Sad

succes met leren!
Die andere 62 plekken zijn waarschijnlijk bestemd voor de mensen die cum laude slagen.
Er moeten toch ook nog plekken beschikbaar zijn voor de mensen die in één keer doorgaan en de tweede ronde niet hoeven te doen?
Zou goed kunnen, wat hebben jullie geleerd voor de kennistoets? Want denk niet dat we na 10 feb. nog veel tijd hebben om daarvoor te leren
(07-02-2016, 01:37 PM)---Diablo--- schreef: Er moeten toch ook nog plekken beschikbaar zijn voor de mensen die in één keer doorgaan en de tweede ronde niet hoeven te doen?
Dit kunnen we niet weten, ze hebben toch niet gezegd hoeveel plekken er zijn voor mensen die de eerste ronde in één keer halen?
(07-02-2016, 01:50 PM)basedgod schreef: Zou goed kunnen, wat hebben jullie geleerd voor de kennistoets? Want denk niet dat we na 10 feb. nog veel tijd hebben om daarvoor te leren
Op de site van de UvA zelf staat een oefentoets, verder met wat googlen kom je ook ver wat betreft oefentoetsen!

Op DUO kan je zien hoeveel plekken en aanmeldingen er zijn voor elke numerus fixus studie in Nederland bij elke universiteit.
Nee, dat hebben ze inderdaad niet gezegd. Maar het staat wel vast dat er naast de 8+-ers ook nog plekken beschikbaar zijn voor mensen die in één keer door mogen.
(07-02-2016, 04:46 PM)---Diablo--- schreef: Nee, dat hebben ze inderdaad niet gezegd. Maar het staat wel vast dat er naast de 8+-ers ook nog plekken beschikbaar zijn voor mensen die in één keer door mogen.

Natuurlijk, maar ik bedoelde, we weten niet hoe hoog dat percentage is.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)