Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 4.47
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UvA / AMC 2016
Vraag is zojuist beantwoord: er zijn 350 plekken voor mensen die zich hebben aangemeld voor geneeskunde of de dubbele bachelor geneeskunde en biomedische wetenschappen.
(09-02-2016, 07:56 PM)Timo schreef: Vraag is zojuist beantwoord: er zijn 350 plekken voor mensen die zich hebben aangemeld voor geneeskunde of de dubbele bachelor geneeskunde en biomedische wetenschappen.

Top dat je dat ff deelt!

Denk dat er dan 288 mensen door gaan naar de tweede ronde en 72 gelijk door zijn, en dat de hoeveelheid afvallers van de tweede ronde ligt aan de mensen die cumlaude slagen?
Zijn er meer mensen die nog steeds de oude pagina zien op amc.nl/ds ?
Klopt het dat sinds dit jaar helemaal niet meer gekeken wordt naar je CV? Sad
(10-02-2016, 11:11 AM)Timo schreef: Zijn er meer mensen die nog steeds de oude pagina zien op amc.nl/ds ?

Als het goed is, zou het zichtbaar moeten zijn. Ik ben nu het schriftelijk deel aan het printen

(10-02-2016, 12:14 PM)Eva schreef: Klopt het dat sinds dit jaar helemaal niet meer gekeken wordt naar je CV? Sad

Dat klopt. Op de open dag werd gezegd dat dit niet gedaan wordt, omdat je mensen hebt die familie hebben in de medische sector, die zo al een (discutable) oneerlijke voorsprong hebben wat het CV betreft
hele domme vraag maar cellulaire oxidatieve processen is toch gewoon de stofwisseling van de cellen? lol
Volgens mij wordt daar idd gewoon oxidatieve fosforylering mee bedoeld.

Heeft iemand al iets van een Facebook groep gespot?
Is dat college echt maar een halfuurtje of is er nog een college waar ik niets vanaf weet? xD
Jij had meer leerstof gewild in deze korte tijd?
Dit bedoel ik inderdaad Smile

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)