Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 4.47
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UvA / AMC 2016
Ja, wij hadden een blok dat Homeostase heette en dat was wel heel leuk omdat het heel geneeskunde-gerelateerd was en we hadden ook snijzaal enzo.
Verder vind ik er ook niet veel aan, het is in Maastricht best wel scheikundig tot nu toe. Hopelijk studeren we allebei gwn geneeskunde volgend jaar in de mooiste stad van NederlandSmile
Nee, VU! Ben geen concurrent!
Mailtje van UvA is binnen we krijgen dus na 5 februari stof die we kunnen verwachten op de kennistoets en de videocollege!
Hmmm iemand anders ook nog niks ontvangen?
Ik heb de mail ontvangen met de informatie maar nog niet de mail met mijn uvanetid, terwijl die binnen 24 uur zou komen, heeft iemand anders deze al wel?
Deze heb ik inmiddels wel gekregen. Hij zat bij mij overigens bij de spammails, dus misschien bij jou ook.
De mail kreeg ik ook iets later (5 uurtjes ofzo). Als het maar wel is SIS staat.
Welke hulpmiddelen mag je bij de toets gebruiken?
@Diablo denk dat we dat in de mail van 5 feb. te horen krijgen ik verwacht hooguit een rekenmachine
Op een forum van vorig jaar zag ik namelijk ook dat je je Binas mocht gebruiken. Ik weet niet in hoeverre je er wat aan hebt, maar is wel handig om te weten. Die mail dan maar even afwachten.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)