Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 4.47
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale selectie geneeskunde UvA / AMC 2016
Hoi Allemaal,

Ik ben door naar de tweede ronde maar weet iemand een site waar je kan oefenen met een casus? Zou echt super veel helpen. Heb nu alleen geoefend door vrienden een klacht te laten hebben en dat ik dan vragen stel

(04-03-2016, 04:25 PM)Siyem schreef:
(04-03-2016, 04:22 PM)gnkdy schreef:
(04-03-2016, 04:20 PM)Siyem schreef:
(04-03-2016, 04:11 PM)martyntjuhh schreef: Wie is groepsbeheerder dan in die groep? Stuur ik daar wel een nummertje naartoe

DAT is de groepsbeheerder. En ik ook, sinds een minuutje.

Is mijn neger dat door
We bespreken zeer belangrijke informatie over de tweede ronde. Wil je ook in het groepsgesprek?
Is er nog plek?
Hoe was de trainingn???
Denken jullie dat er van ons verwacht wordt dat we in die gesprekken met patienten een diagnose kunnen stellen? Hoe bereiden jullie je voor?
(28-03-2016, 09:07 AM)lisaaa schreef: Denken jullie dat er van ons verwacht wordt dat we in die gesprekken met patienten een diagnose kunnen stellen? Hoe bereiden jullie je voor?

Nee dat is niet belangrijk. Het is vooral belangrijk dat ze zien hoe je communicatieve vaardigheden zijn.
Ik wens iedereen heel veel succes vandaag (of morgen natuurlijk) met de tweede ronde!
Heeft iemand een idee hoe de kandidaten voor ronde twee worden beoordeeld? In de mail stond dat de cijfers van ronde 1 worden meegerekend..
(30-03-2016, 12:28 AM)iago schreef: Heeft iemand een idee hoe de kandidaten voor ronde twee worden beoordeeld? In de mail stond dat de cijfers van ronde 1 worden meegerekend..

Nee, dat is niet bekend. Het kan op allerlei manieren worden beoordeeld

Telefonisch spreekuur is morgen tussen 11:30 en 12:30. Dus als je nog meer vragen hebt, kan je hun bellen
Ze zullen nu geen uitspraak doen over hoe de beoordeling tot stand komt. Wel hebben ze het vorig jaar op de dag van de uitslag op hun site geplaatst. Toen was het als volgt:

Score toets eerste ronde: 10%
CV: 10%
Score toets tweede ronde: 40%
Interviews: 40%

Maar zoals je ziet was de selectie toen heel anders. Het is dus echt even afwachten.
(30-03-2016, 11:53 AM)---Diablo--- schreef: Ze zullen nu geen uitspraak doen over hoe de beoordeling tot stand komt. Wel hebben ze het vorig jaar op de dag van de uitslag op hun site geplaatst. Toen was het als volgt:

Score toets eerste ronde: 10%
CV: 10%
Score toets tweede ronde: 40%
Interviews: 40%

Maar zoals je ziet was de selectie toen heel anders. Het is dus echt even afwachten.

er wordt niet gekeken naar cv
Huh, was de tweede ronde vandaag? In mijn jaar was het pas in juni haha

Hoe is het gegaan? Wat moesten jullie doen?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)