Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 22 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Radboud Universiteit 2019-2020
@nathalie16 Waar kun je zien hoeveel aanmeldingen er waren?
Antwoord
Je hebt als het goed is een mail gekregen.
Antwoord
Huh? In de site van de RU staat iets anders.......
https://www.ru.nl/opleidingen/bachelorop...plaatsing/
Antwoord
Scheelt niet heel veel, dus het zal rond dat getal liggen
Antwoord
Weet iemand hoeveel mensen vorig jaar een rangnummer hadden gekregen?
Antwoord
Weet iemand toevallig waar het word bestand te vinden is waar je de gemaakte huisopdracht moet inzetten?
Antwoord
(17-01-2019, 03:01 PM)haphuong schreef: @nathalie16 Waar kun je zien hoeveel aanmeldingen er waren?

(17-01-2019, 04:54 PM)ana99 schreef: Weet iemand hoeveel mensen vorig jaar een rangnummer hadden gekregen?

Vorig jaar: 866 mensen hebben de selectie doorlopen van de in totaal 937 aanmeldingen.
Dus ga ervan uit dat er zo'n 955 mensen dit jaar mee zullen doen.

Vorig jaar is er nageplaatst tot en met rangnummer 372. "Kans'' om aangenomen te worden is dan 372/955 = 39%. Dat valt toch best mee.
Antwoord
Heeft iemand enig idee wat er wordt bedoeld met 'Hoe ga je dat leren' in de eerste huiswerkopdracht?
Antwoord
(11-01-2019, 04:15 PM)valerie schreef: Hoi kandidaten,
Ik heb veel vragen gekregen over de huiswerkopdracht vooral vragen over het beschrijven van de opleiding aan de Radboud. Als je onzeker ben of je de juiste beschrijving hebt dan kun je je verslag even naar mij sturen d.m.v een persoonlijke bericht. Ik ken de inhoud en de curriculum beter dan jullie dus hopelijk kan ik je helpen. Ik kan zo even voor jou kijken of jouw beschrijving klopt en eventueel feedback geven.

Hey Valerie,
Ik ben klaar met het eerste onderdeel van de hwo en ik heb jou een bericht gestuurd met daarin de hwo. Hopelijk kan je het even voor mij kijken of alles klopt.
Antwoord
Hey, ik heb jou hwo gezien. Kijk naar jou persoonlijk bericht voor feedback.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)