Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 22 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Radboud Universiteit 2019-2020
Hoi valerie. Ik heb jou mijn verslag gestuurd. Hopelijk kan je me wat feedback geven.
Ana ik heb he tekst gelezen en je hebt een heel goede tekst. Kijk naar je persoonlijk bericht om mijn feedback te zien.
Valerie ik heb jou bericht gelezen. Heel erg bedankt voor je snelle reactie en goede feedback.
Hallo allemaal!

Ik lees iets over verslagen.
De huiswerkopdracht hebben we nog niet binnen toch???

Groeten
Ja klopt. Maar je kan de opdrachten op de site van de Ru vinden. Aangezien je op de referenten moet wachten en de referenten op jou beschrijving van de opleiding moet wachten, is het beter om zo vroeg mogelijk te beginnen.
Thanks voor de reactie. Waar kan ik die opdrachten vinden?
(11-01-2019, 05:49 PM)Braemar schreef: Thanks voor de reactie. Waar kan ik die opdrachten vinden?

Kom op zeg, zo lastig is dat toch niet. Beetje eigen initiatief.
Hoi allemaal. Ik heb ook vorig jaar meegedaan aan de selectie van het radboud en werd toegelaten met rangnummer 33 . Als je vragen hebt over de studie of selectie dan kun je even mij een bericht sturen.
Ik werd toegelaten dankzij tips van voormalige kandidaten. Dus het is voor mij ook fijn als ik gemotiveerde kandidaten even kan helpen.
(18-12-2018, 03:48 PM)denise schreef: Ik ben eerstejaarstudent geneskunde aan de Radboud. Ik heb dit jaar meegedaan aan de selectie en ik werd toegelaten met rangnummer 16. Als iemand vragen heeft over de studie, selectie ( inhoud van de toetsen, tips, voorbereiding) of iets anders dan kun je mij een persoonlijk bericht sturen. Ik zal met veel plezier jouw vragen beantwoorden.

Hoi voor de mensen die persoonlijk aan mij vragen: Ik ben nog actief met het beantwoorden van vragen.
1033 aanmeldingen! Ik vind het meevallen, zeker aangezien Utrecht er zoveel heeft dit jaar, had ik in Nijmegen ook wel iets meer verwacht

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)