Bekijk de ervaringen van kandidaten uit 2017 en check onze minigids patiëntengesprek!
Ben je van plan een cursus te volgen voor de decentrale selectie? Bekijk dan onze cursuspagina en ontvang via ons 10% korting op sommige cursussen!

Waardering:
  • 22 stemmen - gemiddelde waardering is 3.82
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Decentrale Selectie Geneeskunde Radboud Universiteit 2019-2020
@Eleonora Aangezien er nu 15 plekken zijn vrijgegeven, zal dit denk ik exclusief de 16 gereserveerde plaatsen zijn. De nummers worden volgens de universiteit voor 31 augustus vrijgegeven, maar of dit in één keer gebeurt, en wanneer precies, weet ik niet.
@Charlotte3 Oké dankjewel!
Hoi allemaal,
Ik zoek iemand die aangenomen is in nijmegen voor studiejaar 2019/20 maar toch misschien liever geneeskunde studeert in Utrecht. Als je dat zelf bent of je kent zo iemand, zou je me dan willen mailen (bartkjp@gmail.com).
(14-05-2019, 08:36 PM)BartK schreef: Hoi allemaal,
Ik zoek iemand die aangenomen is in nijmegen voor studiejaar 2019/20 maar toch misschien liever geneeskunde studeert in Utrecht. Als je dat zelf bent of je kent zo iemand, zou je me dan willen mailen (bartkjp@gmail.com).

Zoals je al eerder hebt kunnen lezen, is ruilen niet toegestaan. Wat wil je hiermee bereiken?
Zoals ik al in mijn eerdere bericht schreef, is dit een grijs gebied. Officieel is het niet mogelijk. Toch heb ik van verschillende personen die hierover gaan binnen de universiteit gehoord dat het in sommige gevallen wel kan. Dus daarom ben ik nog wel op zoek.
Ben jij niet toegelaten tot de geneeskundeopleiding?

Wat vind je van het landelijk toelatingsbeleid?
Vind je het eerlijk?
Jouw ideeën, meningen en ervaringen als kandidaat in een selectieprocedure voor één van de geneeskundeopleidingen zijn waardevol!

Wil je hierover meepraten in het kader van wetenschappelijk onderzoek?
Geef je interesse aan door ons te mailen. Je ontvangt dan meer informatie over het onderzoek. Op basis van de beschikbaarheid van de geïnteresseerden zal een bijeenkomst gepland worden.

Hoeveel tijd kost het? max. 2 uur
Waar vindt het plaats? VUmc, Amsterdam
Inclusief: broodjes, reiskostenvergoeding, cadeaubon

Mail bij interesse en voor meer informatie naar onderzoekvanonderwijs@vumc.nl

Dit is een onderzoek van Amsterdam UMC, VUmc School of Medical Sciences, afdeling Onderzoek van Onderwijs
Is er een groep? Ik wil er graag bij Tongue
Hoi allemaal, aankomend jaar ga ik geneeskunde studeren in Nijmegen. Nu hoorde ik dat er al een whatsapp groep was voor aankomend eerste jaars. Ik vroeg mij af of jullie hier iets van weten en hoe je hier dan in zou moeten komen. Alvast bedankt!
Weet iemand eigenlijk wat die 16 gereserveerde plaatsen zijn en wat ze inhouden? Heb er namelijk nog nooit iets over gehoord en vroeg me af of ze bij Radboud hier uberhaupt aan doen?
Is er nou een WhatsApp groep of niet? Als er nog geen is zal ik er een maken ? Want dit schiet niet op

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)